iSync en SE T630

Ik heb net een T630 in huis gehaald en mijn adresboek gesynced. Het leek goed te gaan maar meerdere items worden niet gesynchroniseerd. Ik heb een iMac 700 flatpanel en draai 10.3.4 Iemand suggesties?

Kun je iets meer info geven over welke items je wel kan synchroniseren en welke niet? Huisadressen van je contacten worden niet bij de T630 gezet, Volgens mij alleen: Telefoonnr's Mobilnr's Faxnr's Email URL Notes En thumbnails

:roll:

Het gaat om mijn adresboek. De meeste adressen komen er wel op te staan en een paar niet. Ik kan ze wel handmatig erop zetten maar dat is niet de bedoeling. .

Gaat het om adressen zonder telefoonnummer? In iSync staat standard aan dat ie adressen zonder telefoonnummer niet verwerkt...

ik heb ook een t630 en 10.3.4 en idd.. hetzelfde probleem. verschillende spullen raken zoek (nummer van de pizzeria bijvoorbeeld, zonder adres :x )

mijn idee is zsm weer een nokia :innocent:

heb een tijd geleden hetzelfde meegemaakt. oplossing lag in het veld (thuis, werk, mobiel, fax, ander nummer - op je telefoon kan je instellen welke je wilt gebruiken ) waarin het telefoonnummer stond. bv als het telnr wel zichtbaar in je addressbook is en niet op je telefoon staat het waarschijnlijk in een van de niet aangevinkte velden op je telefoon.

Het lijkt wel of er geen verband is. De meeste items die niet synchroniseren hebben meer dan 2 telefoonnummers of een huisadres. Alleen zijn er wel een paar doorgekomen waarbij er wel meerdere telefoonnummers aanwezig zijn.

wat dacht je hiervan www.macmedia.sk/pa.htm

Van het weekend heb ik ook mijn SE 630 binnen gekregen. Op de Klokhuisdag in Nieuwegein meteen maar een B2 USB dongel gekocht. En de boel ge-iSynct. En in mijn geval perfect!! Ik heb in mijn adresbook wel alles netjes ingevuld, dus mobiel bij een mobielnr. en prive bij een thuistel. enz.

Groet :slight_smile: