iSync en Siemens GSM met usb

Weet iemand of de nieuwe siemens series, dus denk cfx65 cx65 en sl65 kunnen synchroniseren of iig communiceren met de mac? Alle 3 de telefoons hebben een usb data kabel, dus je zou verwachten dat er iets mogelijk zou moeten zijn, toch??

Tja, het zijn Duitsers , he.... Die zijn niet zo snel.

Maar serieus, voorheen deed Siemens met USB-kabels geen enkele moeite te kunnen uitwisselen met de mac, weet dat het met blutooth wel werkt. Bovendien zijn die USB-kabels naar verhouding nogal duur.

Sonu Ericsson werkt ook niet met kabel, met bluetooth als een zonnetje. Nieuwste speeltje: Salling Clicker, iTunes (en anderen) besturen vanaf telefoon, briljant!.

Ik heb een sony ericsson, dat is ook de reden dat ik naar een siemens of samsung wil. Mijn sony ericsson heeft vanaf het moment van aanschaf problemen gehad.

Persoonlijk ben ik momenteel te krenterig om een Bluetooth-kaartje te kopen, maar mijn Siemens S55 wordt ook keurig ondersteund. Nu ik ook een andere Bluetooth-telefoon heb van werk, wordt dit echter toch wel interessant.

Kijk op http://www.apple.com/isync/devices.html voor een overzicht van compatible apparaten bij iSync.