Isync iCal --> Nokia 6230

Ik werk in ploegendienst, en de diensten komen om de 10 dagen terug dus tot aan mijn pensioen weet ik welke dienst ik heb. Mooi in kunnen voeren in iCal, echter krijg deze maar tot ergens in januari op m'n nokia 6230 te zien... doe ik iets verkeerd of is het geheugen van de nokia beperkt??

[color=red:102c8674fe]edit topic titel aangepast[/color:102c8674fe]

Ik zie die 6320 niet in de lijst om met iSync te syncen. Is die dan nog niet ondersteund?

in iSync kan je als je je telefoon aanklikt kiezen voor 'more options', heb je daar misschien aangevinkt 'don't synchronize events after one month'?

Hallo,

Waar kan ik zo’n lijst van Isync bekijken?
Zit namelijk ook aan een nieuwe mobil te denken, dan is zo’n lijst wel erg handig.
Zit nu te denken aan een Motorola Razer V3I

[quote:bd31756465="Theo7"]...Waar kan ik zo'n lijst van Isync bekijken?...[/quote:bd31756465]

Google is your friend!

De 6320 bestaat niet. Bedoel je soms de 6230? Die zou het wél gewoon moeten doen met iSync.

Het is inderdaad een limitatie van de S40 toestellen. Ik heb zelf een Nokia 9300 (S90) waarmee ik ook van die herhalende afspraken kan plannen. Als ik deze dan naar mijn 7280 (S40) stuur werkt het ook niet. Jammer maar helaas… :wink:

[quote:fe64e8258d="Napsju"]De 6320 bestaat niet. Bedoel je soms de 6230? Die zou het wél gewoon moeten doen met iSync.

Het is inderdaad een limitatie van de S40 toestellen. Ik heb zelf een Nokia 9300 (S90) waarmee ik ook van die herhalende afspraken kan plannen. Als ik deze dan naar mijn 7280 (S40) stuur werkt het ook niet. Jammer maar helaas… ;)[/quote:fe64e8258d]

sorry… het is een 6230 :oops:

Wat hier niet lekker werkt, is als je "hele dag" aanvinkt. Als ik er tijden bij zet, dan komen de herhaalde werkzaamheden allemaal terug in min 3230. Inderdaad ook even "meer opties" controleren.

Google is inderdaad mijn vriend :D

Er bestaan ook gratis plugins voor iSync, die nog niet ondersteunde telefoons voor iSync toch toevoegen!

http://www.mactomster.de/isync

Zo doet mijn Nokia 5300 het nu prima met iSync!

Enjoy! :slight_smile:
Tom