iSync - Palm - Synchronisatie iSync Beta en Palm

Hallo allemaal, Ik ben de laatste tijd nogal bezig met Adress, iCal, iSync en m'n Palm. Nu met de iSync beta kan ik inderdaad synchroniseren met m'n Palm. Eerste keer ging erg goed, al mijn adressen en agenda items uit mijn Plam kwamen in iCal en het adresboek terecht. Latere synchronisatie poging synchroniseerd alleen de adressen goed (heen en weer bedoel ik), maar mijn agenda items worden iedere keer opnieuw allemaal uit mijn Palm in agenda "niet gearchiveerd" terecht. Ik krijg dus alle items meerdere keren. Ook mijn in iCal aangepaste items komen niet in mijn Palm terecht. Het lijkt wel of iSync alleen de agenda "niet gearchiveerd" synchroniseerd. Iemand een idee, hoe dit op te lossen? Rutger :(

hallo, bij mijn Palm Vx werkt iSync prima. Ik heb alleen wat moeten zoeken naar de juiste instellingen.

open hotsynch manager 4.0 en kies uit het menu hotsync conduit settings Klik datebook en klik conduit settings rechts boven de grote button selecteer do nothing en klik make default dan klik ok het zelfde doe je bij address book en to do list
dan klik je iSync conduit en selecteer je de twee bovenste items eventueel kies je een optie bij de derde keuze bijv 1 month klik ok
het zou nu moeten werken
als je nu iSync start en op de palm icoon klikt en hotsynch manager opent en dan het isync logo in de isync balk en vervolgens de synch button op je usb cradle gaat hij aan het werk

succes

harry

Hi Harry,

Dit had ik allemaal al gedaan en de eerste keer werkte het ook goed. Als ik opnieuw synchroniseer copieerd iSync opnieuw alle agenda items in iCal (in de agenda niet gearchiveerd) ook al staan deze items reeds in n agenda. Het lijkt erop dat iSync niet met meerdere agenda's in iCal kan werken.

Met de adressen synchronisatie gaat het allemaal goed.

Groeten, Rutger

Altijd met een nieuwe conduit de standaard conduits verwijderen, ben je normaal van het gezeik af....Behalve met Isync, dat is nog niet af, de helft wordt niet overgezet. Bedankt Apple...

Als ik het juist begrijp, gebruiken jullie geen Palm desktop. Met iSync loopt alles naar Palm desktop uitstekend, maar, iCal doet dan helemaal niets, moet ik eerst Palm desktop van mijn comp gooien om iCal te gebruiken? Wie weet wat?