isync s55

Ik gebruik isync in combinatie met een s55 telefoon. De problemen die ik nu heb is dat mijn ical "all day events" niet gesynchroniseerd worden. Is er een script of applicatie die dit kan verhelpen (veranderen van "all day events" naar gewoon 24 uur of zoiets)?

Mijn groepen van address boek worden niet overgenomen in mijn telefoon. Is dit normaal?

Ik heb ook een S55 en syncen met m'n Mac is een hel. Adresboek synchen werkt wel, maar iCal helemaal niet :( Alhoewel dit in het begin wel voor korte duur heeft gewerkt.... Tot nu toe heb ik nog niet de oplossing gevonden. Hopelijk dat 10.3.5 een update voor iSynch/Bluetooth bevat die dit fixt.

Stijn

[quote:20701c2ce9]Mijn groepen van address boek worden niet overgenomen in mijn telefoon. Is dit normaal?[/quote:20701c2ce9]

Ja. De S55 heeft simpelweg een andere indeling van de agenda, en neemt wel de basisgegevens van de vCard over, maar niet de specifieke indelingen van iCal. Ik heb geen ervaringen met all-day events, want die gebruik ik niet.

stijnbokhove: tja, ik heb geen problemen (afgezien van de verschillende manieren van sorteren door de S55 en iCal/Addressbook) dus de fout ligt denk ik niet bij iSync/Bluetooth (instellingen) van de Mac. Misschien heb je een eerdere versie van de S55 dan ik!? Zou het verder niet weten.

Ik heb het bij mij ook even getest. Een afspraak voor de gehele dag laat ie bij mij ook weg op mijn S55. Met "normale" afspraken heb ik het probleem dat er een uur tijdverschil optreedt. Alle afspraken in mijn S55 zijn een uur te vroeg :-( Enig idee hoe dat kan?

[quote:a5848d1e6b="defender90"]Ik heb het bij mij ook even getest. Een afspraak voor de gehele dag laat ie bij mij ook weg op mijn S55. Met "normale" afspraken heb ik het probleem dat er een uur tijdverschil optreedt. Alle afspraken in mijn S55 zijn een uur te vroeg :-( Enig idee hoe dat kan?[/quote:a5848d1e6b]

Bij mij had het te maken met zomertijd

[quote:0e807e17a1="The_Dude"]