iSync via USB?

Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon. Ik heb momenteel een Sony Ericsson T68i met Bluetooth, die ik lekker via iSync kan synchroniseren. Erg handig. Echter, nieuwe mobiele telefoons met Bluetooth zijn erg duur.

Nu vraag ik mij af: is het ook mogelijk om niet-bluetooth telefoons te synchroniseren via iSync, bijvoorbeeld met een USB-kabeltje? Hebben jullie hier ervaring mee? En zo ja, met welke toestellen?

Ik hoef geen toestel met een hoop poespas, ik wil alleen bellen en sms-en en dus 't liefst synchroniseren via iSync.

Alvast bedankt!

een sonyericsson... T630 is niet zo heel duur toch..

[quote:a0deb4313c]een sonyericsson... T630 is niet zo heel duur toch.[/quote:a0deb4313c]

met een abo niet nee, maar zondr ben je toch al zo’n 450 euro kwijt
ik zou toch eens bellen of mailen met je aanbieder misschien kan je je abonnement verlengen en voor een schappelijk prijsje een superdeluxe SE T630 of wat anders natuurlijk scoren

koop een tweedehands t610... Kijk op marktplaats..

anyway, volgens mij kan je gewoon syncen via een USB kabel.

Alleen het jammere is dat geen enkele zinnige telefoonwinkel USB kabels voor mobieltjes verkoopt. Dat heet vrije markt-economie.

Zo’n kabel zou je dus ergens in een ver land on-line moeten kopen en ik weet niet of je daar zin in hebt. En het wordt altijd vrij duur. Nokia kabeltje kost zo’n €60 als je er al één kan vinden.

hier zijn alle apparaten die je via isunc kan syncen [url]http://www.apple.com/isync/devices.html[/url] en het kan via een usb kabel