Isync vs T630 vs Palm tungsten E werkt niet goed

Zoals de titel al aangeeft, de bovenstaande apparaten synchroniseren niet goed, even een opsomming van de problemen: *Dubbele melding van het zelfde contact(staat niet zo in het adresboek) *samenvoeging van 2 totaal verschillende contacten

wat heb ik al geprobeerd:

• Gesynchroniseerd zonder .MAC met alleen een leeg adresboek van de telefoon en het Adresboek van mijn MAC-> resulaat weer dezelfde problemen
  • Gesynchroniseerd met .MAC met een leeg adresboek van de telefoon en de palm->resultaat niets

Verder heb ik al in de voorkeuren het een en ander geprobeerd maar steeds dezelfde resultaten

Ik heb al eerder een berichtje geplaatst maar helaas maar 1 bericht. Wie kan mij helpen ??

Ik heb sinds kort ook een T630 en ook bij mij loopt de iSync niet echt soepeltjes door het adresboek heen. Iedereen zonder voornaam krijgt ineens . achternaam als naam en de structuur van de gegevens lijkt niet helemaal overeen te komen.

Ben nog aan het uitproberen wat en hoe. Ondertussen ben ik maar PhoneAgent gaan gebruiken, maar dat is weer niet met addressbook en dus met een Palm uitwisselbaar.

Ik ploeter nog wel even door…

je moest een sonyericsson altijd via bluetooth syncen anders "flippen" ze