isync

ik wil graag isync gebruiken om mijn apple adresboek en ical te syncen met mijn palm Vx en mijn t68i ( die laatste is niet zo belangrijk). Let op ik wil dit doen zonder palm desktop te gebruiken als dat tenminste mogelijk is. Ik heb een bluetooth adapter voor de telefoon en een seriele verbinding voor de palm. Is dit mogelijk? Zo niet is er dan een omweg die niet te ingewikkeld is. Alvast hartelijk dank, olav

Ik sync regelmatig mijn Palm m105 met mijn iMac 350 maar ik moet je helaas teleurstellen. :(

Je kan je Palm niet compleet synchronizeren met iSync alleen. Je zal Palm desktop nog altijd nodig hebben om het synchronizeren volledig te laten werken. In de hotsync manager moet je aangeven welke dingen iSync moet syncen en daarvoor moet je natuurlijk eerst de extra iSync Palm package installeren (die hoef je niet apart te downloaden) voordat je dat kan doen.

iSync synchroniseert je adresbestanden in de Adresbook en je kalendergegevens in iCal.
De rest zal nog steeds worden opgeslagen in Palm desktop… helaas.

Als je alles goed hebt ingesteld en geinstalleerd gaat het hele proces volledig automatisch zodra je op de hotsyncknop drukt van je Palm of aansluiting. Je hoeft iSync niet perse te gebruiken maar het is wel handig als je je telefoon ook wilt syncen met je adresbook e.d.

Ik weet helaas niet hoe iSync werkt met je telefoon maar als ik jou was zou ik de machelp ook nog even raadplegen (nadat je iSync hebt geinstalleerd). :slight_smile: