iTMS album blijft hangen op download

ik heb zojuist het album van Soulwax - Nite Versions gedownload, of tenminste een poging tot. want nu blifjt het downloaden hangen op nummer 5. ik durf hem ook niet te annuleren en dan in de hoop dat ie verder gaat, omdat ik dan het nummer of hele album kwijt ben? heeft iemand het zelfde probleem gehad en heeft ie hier n oplossing voor?

Dat heb ik ook al diverse malen voorgehad. Ik heb toen een mailtje via mijn account naar Apple gestuurd. Apple geeft het album nog een keer vrij voor download. Ondervind je dan nog problemen (zoals ik met twee albums heb gehad), weer een mailtje sturen en je krijgt je geld terug (en het album wordt uit de Store verwijderd).

oke, thnx. maar ik heb eerst de support pagina bekeken zojuist en daar stond in: [quote:a1e5dc3727="iTMS Support"]Your download could be incomplete for one of the following reasons:

Quitting iTunes before a download is complete.
Restarting the computer during a download.
Disconnecting from the Internet while downloading.
The download will restart the next time you open iTunes at no additional cost[/quote:a1e5dc3727]
dus gewoon even iTunes opnieuw opgestart en Via het Geavanceerd menu en dan Zoek naar aankopen geklikt na het opnieuw opstarten van iTunes. Dat heeft de klus geklaard. (voor zover ik nu kan beoordelen, hij is nu namelijk net weer bezig :D)