ITMS Belgium

Waarom is de ITMS van Belgie "en francais" ? En niet in het nederlands ?

Hmm, gisteren toen ik een liedje kocht op de belgische itunes, dan was het in het engels, en niet in het frans of nederlands.

Al es itunes herstart?

Nein, dat was geen oplossing

euh ... die bij mij is in het Engels. Hangt wss af van één of andere domme instelling. Geen paniek dus :lol:

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat komt omdat je van de Franse ITMS kwam. Misschien even langs de US Store gaan en dan terug naar de Belgische.

Draadje even verplaatst..

Heeft de Store taal niet (gedeeltelijk) te maken met je OS taal??

Mn mams heeft em in NL staan en heeft dus ook ‘Koop nummer’.
Het meeste is in Engels, met hier en daar ook in de rest van de store een Nederlandse term…

(heb het nu overigens over de NL store)

nope, de mijne is in 't Nederlands en ik krijg het in het Engels te zien

Er is alleen een engels-, duits-, en frans-talige store, en aangezien er geen nederlandse is hebben ze maar de franse gedaan denk ik.

mmmm... net was m'n belgische store nog frans en nu is hij opeens engels. Vreemd...

bij mij is 'm in het nederlands.

Iemand al een oplossing gevonden. Ik heb nu hetzelfde voor... Enkel de store in het frans beschikbaar :x Heb al paar keer van store geswitcht, itunes al enkele keren heropgestart maar niets helpt meer. Het blijft in het frans... :(

Zou het niet kunnen dat je in je systeem voorkeuren frans als tweede hoofdtaal gekozen hebt in plaats van engels? En dat hij daarom op het frans overstapt?

Mijn hoofdtaal is Engels en tweede taal Nederlands. Dus dat zal het niet zijn. Ook heb ik de bijkomende talen allemaal eens uitgevinkt (bij Apple-I van iTunes), maar dit geeft ook geen verschil...

misschien teveel franse liedjes gezocht / gekocht

:smiley:

Iemand hier al een oplossing voor gevonden? :roll:

Heb het eergisteren ook gehad. Bij het openen van de iTMS was de winkel in 't Frans. Ik heb op 'Choose Store' geklikt en dan de Belgische opnieuw geselecteerd en dan was het terug in 't Engels. :?

ok, dat helpt voorlopig in elk geval - hopen dat het zo blijft

alvast bedankt