iTMS & PayPal

De [b:fb32c4bcd3]iTMS[/b:fb32c4bcd3] staat vanaf nu betalingen via [b:fb32c4bcd3]PayPal[/b:fb32c4bcd3] toe.

http://www.gizmodo.com/gadgets/portable-media/ipod/itunes-takes-paypal-free-songs-for-new-users-027424.php

5 gratis downloads als je er snel bij bent!

edit> Blijkbaar…want ik kan zo 123 niets vinden wat daar op duidt.

Ik kan ook nergens een announcement vinden op de Apple pagina, ook niet voor de Amerikaanse iTMS.

Hah ja? En hoe betaal je PayPal? Of is dit een phishing-site?

Het bericht op zich klopt wel degelijk: kijk maar naar dit [url=http://www.apple.com/pr/library/2004/dec/10paypal.html]persbericht[/url] of onder Apple [url=http://www.apple.com/hotnews/]hotnews[/url]. Zo te zien alleen voor de Amerikaanse iTunes winkel, maar wie weet ook snel in Nederland.

[quote:5b1f20f470="michelvdb"]Hah ja? En hoe betaal je PayPal? Of is dit een phishing-site?[/quote:5b1f20f470] ... Inderdaad, ook met de Credit kaart ... Misschien is dit een optie voor mensen die vinden dat ze 5% te weinig betalen.

Als dit zou werken, krijg je natuurlijk wel mooi toegang tot de Amerikaanse iTunes. Grotere selectie, lagere prijzen (zelfs met de belachelijke wisselkoersen die PayPal hanteert).

Nee hoor, ook als je met Paypal wil betalen moet je in Amerika wonen.

Wel goed van Apple dat ze dit als eerste accepteren. Nu Europa nog!

PayPal... Ik hoor daar nogal 'ns wat narigheid over. Dat je veel spam van PayPal kunt verwachten. Ik heb 't zelf, eerlijk gezegd, niet verder uitgezocht (*). Maar zoek op google eens op 'paypal sucks'. :(

(*) Omdat ik zelf geen behoefte heb aan PayPal, of 't alternatief; 'n creditcard.

Ik krijg nooit spam van PayPal. Wellicht ben je in de war met de e-mails die zich voordoen alsof ze van PayPal komen, maar die in werkelijkheid slimme trucs van oplichters zijn in de hoop dat ze je creditcard nummer kunnen bemachtigen. Dat soort spam kun je altijd aangeven bij PayPal.

Paypal is best wel betrouwbaar hoor, ik heb ook nog nooit spam gehad. PayPal is onderdeel van EBAY. van EBAY krijg ik af en toe wel een email met aanbiedingen, maar niet hinderlijk. En verder is betalen via PayPal erg handig.

Oke. Dan zal ik dat zeker onthouden.

Ik heb al >1 jaar een PayPal account.

• geen credit card (CC) nodig. Je kan ook geld op je account krijgen als anderen het naar je overmaken.
  • als je wel een CC hebt, kan je $3 naar jezelf overmaken en dan krijg je een hogere status omdat ze dan je CC hebben kunnnen controleren.
  • nog nooit spam gehad van PayPal en/of eBay.
  • nog nooit problemen met betalingen of ontvangsten gehad.
  • het is niet alleen voor bedrijven, ook voor “de gewone man”
  • het werkt prima op een Mac (in tegenstelling tot allerlei mislukte “Wally” achtige zaken :frowning: )

Ja, enige tijd geleden heb ik wel 'n paypal of CC overwogen, om software via internet te kunnen kopen. Heb dat toen toch weer gecancelled. Maar als ik weer eens voor de keuze sta, om software te kopen, dan is PayPal dus het overwegen waard.