itms zonder creditcard

hallo iedereen. Ik kreeg vandaag een mailtje in de bus met daarin dat skynet music store gaat samenwerken ( ? ) met de itunes music store en mij daarom 20 liedjes gratis aanbied. Hier wil ik graag gebruik van maken. Maar als ik wil inloggen met mijn apple id dan vraagt die mij na een tijd een creditcard nummer. Nu heb ik geen creditcard en ben er niet echt zeker over om een valse creditcard in te geven (wat naar mijn vermoeen ook al niet zo gemakkelijk is).

Is er een andere manier dat ik gewoon die 20 liedjes zou kunnen downloaden (redeemen zoals itms het noemt) zonder dat ik een kredietkaart moet ingeven

-Sam Heijens

Je kan zoiezo muziek kopen zonder credit card via [url=http://clickandbuy.com/BE/nl/]"click & buy"[/url]. Dus je kan je daarmee aanmelden. Maar is het niet mogelijk om die gratis nummers te downloaden zonder uberhaubt een betaal methode te gebruiken? ik bedoel de nummers zijn je gratis aangeboden tog ;)

Voor die click&buy moet je ook een visa-kaart hebben om je te registreren. :?

Ik denk dat samheijens bedoelt hoe je zonder een creditcard te hebben een account kan aanmakne in de iTunes Music Store, want ook al is het gratis, je kan alleen downloaden als je een account hebt.

Ik heb het zelfde probleem (gehad) toen ik een eigen podcast wou beginnen, maar ik kon hem niet in de iTMS krijgen omdat ik gen account had. Dus dan maar ergens anders promoten…

click & Buy kan zonder creditcard (ze storten 0.01 ect ter controle bankrek.). Alleen ik heb daar zelf heel veel problemen mee gehad, men kon 2,79 om 1 of andere reden niet afboeken en toen ging men bij een eerste herinnering grof dreigen met deurwaarders, uiteindelijk moest ik 5,82 adminkosten betalen. Eerst mail wat ik van hun kreeg was in het nederlands, daarna toen ik om opheldering vroeg sprak men opeens alleen maar engels, uiteindelijk kreeg ik zelfs mail in het duits en maar doen alsof hun neus bloedde. heb het maar opgegeven en 8 euro of zo betaald, grove mail gestuurd naar Click & Buy, Apple (iTunes) en de consumentenbond. Mij zien ze niet meer bij itms, ik download mijn nummers wel gewoon.

[quote:372ddd2f20="TijhofGraphics"]Ik denk dat samheijens bedoelt hoe je zonder een creditcard te hebben een account kan aanmakne in de iTunes Music Store, want ook al is het gratis, je kan alleen downloaden als je een account hebt. [/quote:372ddd2f20]

Jep dat bedoel ik.

Ik zou gewoon graag deze 20 gratis liedjes downloaden via itms. Welke manier dan ook (zonder creditcard)

Redeem kan toch ook zonder credit card?

[quote:0c709c79ae="MacAttack"]Redeem kan toch ook zonder credit card?[/quote:0c709c79ae] nee als ik op redeem klik en dan de code ingeef vraagt hij me om in te logen. als ik men apple id en wachtwoord ingeef vraagt hij me even later voor credit card info

Aanmelden bij Click & Buy heb je geen creditcard voor nodig. Wel een rekening bij een bank uiteraard. Gaat perfect en ik heb nooit problemen gehad met hun. In mijn ogen een prima service want ik weiger te betalen voor een betaalmiddel. Alhoewel bij die gluiperds van de Postbank moet je tegenwoordig ook jaarlijks €9,95 betalen voor je pasje! :x

[quote:f5705caa98="leXy"]Aanmelden bij Click & Buy heb je geen creditcard voor nodig. Wel een rekening bij een bank uiteraard. Gaat perfect en ik heb nooit problemen gehad met hun. In mijn ogen een prima service want ik weiger te betalen voor een betaalmiddel. Alhoewel bij die gluiperds van de Postbank moet je tegenwoordig ook jaarlijks €9,95 betalen voor je pasje! :x[/quote:f5705caa98]

waar vul je je rekeningnummer dan in?

ik heb die mail ok gehad en heb ook geen visa en heb die perfect kunen downloaden je kan immer none selecteren bij betalingsmogelijkheden dus gewoon op redeem klikken.

[quote:eb06d1a66f="frederikbove"]ik heb die mail ok gehad en heb ook geen visa en heb die perfect kunen downloaden je kan immer none selecteren bij betalingsmogelijkheden dus gewoon op redeem klikken.[/quote:eb06d1a66f]

cool, dit stond er niet bij toen ik voor het eerst ging kijken, ik denk dat het nu gelukt is!!

allemaal bedankt

Inderdaad toen ik een paar weken geleden ging kijken stond dat er inderdaad niet bij maar nu blijkbaar wel

Ik zie nergens none staan bij payment methods als ik mijn acount wil setuppen :(

Jullie kopen toch Belgisch hoop ik? :wink:

Laat iets weten als het gelukt is die 20 gratis nummers binnen te halen :)

Zoals ik al gezegt heb is dit geen enkel probleem om die 20 nummers te krijgen zonder een creditcard

[quote:5d5e90dfce="samheijens"][quote:5d5e90dfce="leXy"]Aanmelden bij Click & Buy heb je geen creditcard voor nodig. Wel een rekening bij een bank uiteraard. Gaat perfect en ik heb nooit problemen gehad met hun. In mijn ogen een prima service want ik weiger te betalen voor een betaalmiddel. Alhoewel bij die gluiperds van de Postbank moet je tegenwoordig ook jaarlijks €9,95 betalen voor je pasje! :x[/quote:5d5e90dfce]

waar vul je je rekeningnummer dan in?[/quote:5d5e90dfce]

ja waar vul je het dan in?? en kan je dat ook in België?

Ik denk het wel maar check hun website zou ik zeggen, dus schrijf ik.