iTunes 11 en aaneensluitende albums

vroeger (itunes 10) kon ik mijn mixen inporteren en dan de functie "aaneensluitend album" aanvinken,nu is dit blijkbaar verdwenen.

Of zie ik iets over het hoofd?

En ik merk de laatste tijd meer en meer dat de opnames hard verschillen in geluid niveau's desondanks dat ik enkel loseless of 320 Kbps heb.
Is het verstandig om de functie "optimaliseer geluid" en "geluidscontrole" aan te zetten?
Want ik vrees dat hij alle nummers gewoon gaat dempen naar het laagste niveau in de collectie.

Hey,

Je kunt je post bewerken door over je avatar te gaan, te klikken op het pijltje en te kiezen voor 'bewerk'.

Je bedoelt dat wanneer je een cd importeert met allerhande artiesten op die artiesten helemaal verspreid zijn over je bibliotheek? Kun je dat niet oplossen door te kiezen voor 'Deel van een verzameling'?

Anders vul je gewoon de albumartiest in. Dan komen alle liedjes onder één artiest te staan.

Deel van een verzameling bestaat nog steeds,dat is het niet.
Vroeger had je ook de functie "deel van een aanéénsluitend album",en dat is er nu niet meer,de bedoeling van deze functie was om er voor te zorgen dat de muziek naadloos afgespeeld werd op al uw devices.

en merci voor de bewerk tip ;)

[quote]
[b]Aaneensluitend album[/b]

Wanneer je meerdere muzieknummers of album seleceteerde in voorgaande versies van iTunes kun je de optie ‘Aaneensluitend album’ activeren. Dit deed je via het infovenster bij het tabblad ‘Opties’. Hierdoor werden de muzieknummers afgespeeld zonder pauzes tussen de verschillende nummers. In iTunes 11 is deze optie verdwenen en vanaf nu standaard geactiveerd.

Je kunt de optie beheren via :
[code]
iTunes ? Voorkeuren ? Afspelen ? Laat in elkaar overvloeien
[/code]
[/quote]
Bron: http://www.appletips.nl/de-zeven-verdwenen-itunes-11-opties-op-een-rij/

Dat is dan weer voor alle nummers zelfs als je shuffeld,met de functie die ik noem,wist iTunes dat bv. 20 tracks eigenlijk 1 nummer is.

Dan zit de redactie van Appletips.nl fout. Zij zeggen dat het hetzelfde is... :)

:D,ik denk dat iTunes het nu zelf merkt bij het importeren...

Dus het 'probleem' is opgelost? :d

Goh...dat wil ik eerst uitvoerig testen eer ik zo een uitspraak schrijf :D