iTunes 11, muziek staat niet op iPod Touch

Op mijn iPod Touch 4G stond voor iTunes 11 al mijn muziek (meer dan 5000 nummers). Nu staan er slechts 25 nummers. Ik heb al diverse opties geprobeerd: de hele bibliotheek synchroniseren (mijn voorkeur), een deel synchroniseren (veel aanklikken). De synchronisatie begint met een grote balk audio:

[img]/uploads/community/1312e6ba866fbf9c42304f2fab8fe22ba99f503f_0.jpg[/img]

Maar uiteindelijk staat op mijn iPod bedroevend weinig:

[img]/uploads/community/9d7a610c3c23742bb8a953f1c6a73c60351fa30b_0.jpg[/img]

Wie kan mij helpen aan een complete synchronisatie van mijn muziek?

Zijn alle nummers nog fysiek aanwezig in je bibliotheek? Daarmee bedoel ik: Als je op een song klikt, speelt het dan af in iTunes of vraagt iTunes om het bestand te localiseren op de HD?

Eens herstellen kan ook handig zijn.

Ja. De bibliotheek op mijn Mac is intact. Het probleem is dat er vrijwel niets op mijn iPod Touch staat. En juist die gebruik ik veel om muziek via een Apple TV te luisteren. Mijn vraag is dus hoe ik de iPod weer gevuld krijg.

Eens herstellen zoals ik eerder aangaf biedt een mogelijkheid.

Als ik herstel dan ben ik alle instellingen kwijt:

[img]/uploads/community/ba4a15401408008ccfdd1e0f571edf29778ebbd5_0.jpg[/img]

Bedankt voor het advies, maar daar heb ik geen trek in. Apple moet iTunes 11 aanpakken. Ik heb inmiddels deze bug bij Apple aangemeld. Tot die tijd probeer ik het met iTunes Match. (Maar dat werkt alleen als ik een WiFi-verbinding heb.)

Opnieuw syncen in iTunes en je hebt alles weer terug.

Daar zijn die reservekopieën voor bedoeld. :wink:

De kopieën waren ook al niet meer compleet. Maar ondertussen is het probleem "opgelost". Vanavond werd ineens alles gekopieerd en is mijn iPod Touch weer gevuld met muziek en films. Geen idee hoe of wat, maar ik ben wel blij dat het nu lijkt te werken.