Itunes 11 zoeken op artiest

Ligt het aan mij of kan ik in de nieuwe Itunes niet meer op artiest zoeken? Wanneer ik dit probeer zoekt hij automatisch op albumartiest. Om mijn bibliotheek overzichtelijk te houden heb ik bijvoorbeeld verzamelcds allemaal dezelfde albumartiestnaam gegeven. Een artiest is nu alleen te vinden wanneer de albumartiest naam dezelfde is. zeer vervelend!

hmm blijkbaar moet ik na het zoeken op enter duwen. In de suggesties die Itunes 11 aanhaalt komt alleen de albumartiest naar voren

inderdaad moet je bij een 'niet album artiest' (dus gewone artiest) op enter drukken om deze artiesten in de zoekfunctie op te zoeken. Als je het mij vraagt een inconsequente wijze van zoeken, aangezien je de rest (songtitels, albumnamen en albumartiesten) wel zonder entertoets te zien krijgt.

In het tabblad artiesten, krijg je overigens alleen een opsomming van albumartiesten te zien, terwijl de gewone artiesten (deel uitmakend van een verzamelalbum, met als albumartiestennaam bijv. Various Artists) alleen maar onder 1 artiest (various artists) terug te vinden zijn. Erg onhandig.

Ik hoop dat het één en ander in volgende updates beter gestroomlijnd wordt.