iTunes 4.0.1 is uit!

En het is nog niet op de voorpagina :cry:

iTunes is het enige programma dat u nodig hebt om op uw Mac een complete muziekverzameling aan te leggen en te beheren.

iTunes 4 levert muziek van superieure kwaliteit, inclusief ondersteuning voor MPEG-4-AAC-audio. iTunes 4.0.1 bevat een aantal verbeteringen in de algemene werking en de netwerktoegang. Met deze versie kan alleen muziek worden gedeeld in een lokaal netwerk (binnen hetzelfde subnet) tussen computers waarop iTunes 4.0.1 of hoger is geïnstalleerd. Als u beschikt over een Apple SuperDrive, kunt u uw nummers op dvd-schijven archiveren en afspeellijsten branden op audio-cd’s die u thuis of in de auto kunt afspelen.

Dennis

zie ik goed dat deze verbetering ervoor zorgt dat ik er minder mee kan. Joepie....

je kan er minder mee, omdat je dan geen muziek "steelt" Dat is volgens mij de enige rede waarom deze update uitgebracht is. Verder alleen maar kleine dingetjes gemaakt volgens de mensen die bij versiontracker een review hebben staan.

Dennis

Geen paniek jongens, voorpagina artikel wordt aan gewerkt :)

En inderdaad, een fix om niet al te ruim meer te streamen :frowning:

Daarom zette ik het er ook ff bij :wink:

Greetz Dennis

[quote:445577abb1="Goes"]zie ik goed dat deze verbetering ervoor zorgt dat ik er minder mee kan. Joepie....[/quote:445577abb1]

Je neemt me de woorden uit de mond. Ik dacht er ook al aan zo’n reaktie te plaatsen. Dit riekt meer naar het dichten van lekker door Apple dan dat de gebruiker er iets aan heeft! :evil:

Het probleem is, dat je wel MOET updaten, want je zal waarschijnlijk niet bij versie 4.0 willen steken als de music store komt of later versie 5?! Voorlopig is deze update dus niet een must als je met een netwerk te maken hebt. Sinds ik dat niet heb, werk ik vanaf nu met 4.0.1

Dennis

[quote:22e9fec5fe="iRuben"][quote:22e9fec5fe="Goes"]zie ik goed dat deze verbetering ervoor zorgt dat ik er minder mee kan. Joepie....[/quote:22e9fec5fe]

Je neemt me de woorden uit de mond. Ik dacht er ook al aan zo’n reaktie te plaatsen. Dit riekt meer naar het dichten van lekker door Apple dan dat de gebruiker er iets aan heeft! :evil:[/quote:22e9fec5fe]

Kzou da zo niet noemen. Apple had die share functie om muziek te streamen. Nu blijkt da er toch slechte mensen op de wereld bestaan :cry: die muziek proberen te pikken. Als de muziek terug word gestolen dan zien de platen maatschapijen da niet meer zitten om muziek via Apple te verkopen -> gevolg Apple kan stopen met verkopen van muziek en wij ( allé die in Amerika tot nu toe) kunnen niet meer online muziek kopen.

Dus eigenlijk is het een goede zaak voor ons.
Apple Music Store kan met deze update blijven bestaan

Als je het mij vraagt wordt het pas een goede zaak voor ons als er hier in europa een music store geopend is.

[quote:b25c04fc45="Goes"]zie ik goed dat deze verbetering ervoor zorgt dat ik er minder mee kan. Joepie....[/quote:b25c04fc45]

Ja, ik zie dan ook geen reden de update te installeren…

[quote:b25c04fc45=“LoveBug356”]Nu blijkt da er toch slechte mensen op de wereld bestaan :cry: die muziek proberen te pikken.[/quote:b25c04fc45]

Ja, er bestaan slechte mensen op de wereld, maar dat had je ook wel van tevoren kunnen bedenken. Marxisme werkt ook prima zouden er geen ‘slechte’ mensen op de wereld zijn

[quote:b25c04fc45=“LoveBug356”]Dus eigenlijk is het een goede zaak voor ons.
Apple Music Store kan met deze update blijven bestaan[/quote:b25c04fc45]

Die er dus nog steeds niets is voor 90% van de wereld die dan dus wel mp3tjes op een illegale manier gaat zoeken. Bovendien heb ik liever de sharefunctie dan de music store…

Big up to koko the bird! deze update zuigt zwaar, gelukkig kan ik nog van radio streams rippen.

Zijn er nog andere veranderingen door de update?

Rendezvous music sharing...has been used by some in ways that have surprised and disappointed us," Apple said. "We designed it to allow friends and family to easily stream (not copy) their music between computers at home or in a small group setting, and it does this well. But some people are taking advantage of it to stream music over the Internet to people they do not even know

Bron : :apple:

is de install van 4.0.0 nog ergens te downloaden?

macfan cd?

Je kon erop wachten... [i:18e29550c4]Restore Apple iTunes 4.0.1 'Net sharing feature with [url=http://icommune.sourceforge.net/401ok/]"401(ok)"[/url] freeware app [/i:18e29550c4]

Hier krijgen ze echt gezeik mee, dus downloaden nu het nog kan.