Itunes 4.0

Itunes 4.5 werkt bij mij niet omdat ik nog met versie Mac 10.1 opgescheept zit. Ik heb ook geen cd om het te updaten naar allerlaatste versie daarvan. Itunes 4.5 werkt dus niet, als ik het aan zet, dan knippert hij een paar keer en dan sluit ie vanzelf af.. wel weet ik zeker dat itunes 4.0 wel zal werken omdat dat de versie was voordat ik itunes 4.5 had gedownload en geinstalleerd.

Ik vroeg mij af of iemand de install van itunes [b:43140381ee]4.0[/b:43140381ee] heeft voor mij zodat ik alsnog muziek kan luisteren…

[u:43140381ee]please[/u:43140381ee] someone help? Im desperate…

Heb je wel de laatste versie van 10.1? namelijk 10.1.5? :? Heb je je permissies hersteld?

[quote:120a37b4ce="Op de Apple site"]Macintosh System Requirements

Mac OS X v10.1.5 or later

400MHz G3 processor or better

QuickTime 6.2 required to encode AAC

QuickTime 6.5.1 and latest iLife updates required to use purchased music in iLife '04

128 MB RAM minimum/256 RAM recommended[/quote:120a37b4ce]

Ik zou denk gewoon ff je computer updaten naar 10.1.5…is ongetwijfeld beter en je kan de nieuwe iTunes ook gebruiken

Ik heb hem nog wel ergens liggen, als je hem per se wil hebben stuur maar even een pb , dan ga ik even zoeken.

Ik heb versie Mac OS X 10.1.5 Ik kreeg via programmatuurupdate te horen dat er een nieuwe versie was dus heb ik die gedownload.. iTunes 4.5.. Deze werkte niet en bij het opstarten ervan knipperde die een paar keer en verscheen die uit mijn menubalk.

Toen heb ik geprobeerd itunes 4.2 weer te installeren maar dat lukt niet. Dan zegtie:
[b:d721937290]Deze programmatuur kan niet op deze computer worden geinstalleerd[/b:d721937290]

Ergens las ik dat ik als ik een nieuwe versie van iTunes wil instaleren, de ouwe versie weg moet gooien…
dus dat heb ik gedaan (inclusief the itunes library) :?
Misschien dat het daarom komt dat niks nu meer werkt?

Misschien dat iTunes 4.0 wel werkt…

Weet iemand hoe het zit? :expressionless:

Probeer 4.5 nog eens te installeren. Probleem is mogelijk dat je Muzieknummers nu zijn aangepast aan 4.5 en dat je daardoor geen lagere versie meer kunt installeren...

Maak een backup van je nummers en probeer 4.5 nog een keer te installeren. Werkt het niet, verwijder hem dan met Desinstaller, te vinden op Macupdate.com of Versiontracker.com.

Daarna een lagere versie installeren en proberen je Muziek er weer in te krijgen.

Wat je ook kunt proberen is 10.3 te kopen en te gaan gebruiken, werkt veel beter dan 10.1 en dan werkt 4.5 zeker weten! :smiley:

Kan je gelijk van 10.1 naar 10.3 dan? moet je niet eers 10.2 ook hebben geinstalleerd? :?

10.3 is heel op zichzelf staand, dus heb je geen 10.2 nodig.

verder is het natuurlijk ronduit belachelijk dat iTunes 4.5 je files zou veranderen waardoor ze niet meer af te spelen zijn op andere spelers.

Ik heb net met desinstaller mijn iTunes deraf gehaald. en iTunes 4.2 opnieuw geinstalleerd, maar er gebeurd nog steeds hetzelfde: het lijkt dat itunes aan het opstarten is, knippert een paar keer, en verdwijnt daarna weer :(

Een andere keer heb ik wel mijn iTunes Library verwijdert
(in de map ‘Music’ stonden 3/4 bestanden… waaronder de library en een map iTunes, deze heb ik verwijdert :? ) Misschien dat daar al de problemen door komen? Ik weet het anders ook niet meer…