iTunes 4.5 Library in Library?

Vreemd gevalletje met mijn iTunes, ik ontdekte na de update naar 4.5 dat bij sommige albums er geen tijdwaarneming in de 'lcd-display' werd getoond bij het afspelen van een nummer.

Ik kwam er achter dat in mijn iTunes Library folder niet alleen albums en artiesten stonden, maar ook nog eens een iTunes Library folder. Deze folder bevatte albums en artiesten die niet in de oorspronkelijke folder stonden, maar ook folders die er wel stonden. Met andere woorden mijn iTunes bibliotheek is een puinhoop!

Hebben meerdere mensen dit probleem ondervonden en weet iemand een snelle oplossing, want het zal me een paar uren zoet houden om alles weer te organiseren… :frowning:

Nu weet ik dus alleen niet zeker of de puinhoop ook al voor de update was, maar aangezien het vreemde verschijnsel met de tijd pas na de update kwam ga ik daar niet van uit.

PS Mijn iTunes folder stond en staat nog steeds op de standaard plek die iTunes aanwijst.

Vreemd.... Heb hier geen problemen met 4.5. Tenminste, de music folder ziet er nog netjes uit.