iTunes 4.8

Ik zag net dat er een slotje is gekomen op het iTunes 4.8 released onderwerp. Echter 4.8 is wel degelijk te downloaden op de Apple site. [url]http://www.apple.com/itunes/download/[/url]

Verdomd als het niet waar, ik zie het!!! :D

Inderdaad nu wel. Bedankt om het te laten weten.

Maar nog niet bij Software Update...

Bij de software update staat ie nog niet..... dan maar gewoon downloaden

Kheb em meteen binnengehaald, bedankt voor de info.

misschien leuk om te weten, dit zijn de nieuwste features in 4.8, op de nl-site staat de "oude" 4.7.1 nog trouwens...

Nieuw in iTunes 4.8
iTunes 4.8 bevat nieuwe functies voor de Music Store en biedt ondersteuning voor het kopiëren van contactgegevens en agenda’s van uw computer naar de iPod (hiervoor moet Mac OS X 10.4 zijn geïnstalleerd).

Ik heb er meteen een nieuwsflits van gemaakt.

[quote:c2819c1dfc="eye of the tiger"]...en biedt ondersteuning voor het kopiëren van contactgegevens en agenda's van uw computer naar de iPod (hiervoor moet [b:c2819c1dfc]Mac OS X 10.4[/b:c2819c1dfc] zijn geïnstalleerd).[/quote:c2819c1dfc] Heel erg jammer :( Maar toch maar downloaden! 8)

[quote:3900a905dd="eye of the tiger"] iTunes 4.8 bevat nieuwe functies voor de Music Store ...[/quote:3900a905dd]

Welke zijn dat?

[quote:d805798bb3="Suaver"][quote:d805798bb3="eye of the tiger"]...en biedt ondersteuning voor het kopiëren van contactgegevens en agenda's van uw computer naar de iPod (hiervoor moet [b:d805798bb3]Mac OS X 10.4[/b:d805798bb3] zijn geïnstalleerd).[/quote:d805798bb3] Heel erg jammer :( Maar toch maar downloaden! 8)[/quote:d805798bb3]

Hoezo? Daar heb je iSync toch voor/

[quote:5e0c1c86c9="Smitty"]Ik zag net dat er een slotje is gekomen op het iTunes 4.8 released onderwerp[/url][/quote:5e0c1c86c9]

Ja klopt, dat verhaal was niet helemaal waar op dat moment :stuck_out_tongue:
NU klopt het verhaal wel :slight_smile:

[quote:5041e04303="tennapel"][quote:5041e04303="eye of the tiger"] iTunes 4.8 bevat nieuwe functies voor de Music Store ...[/quote:5041e04303]

Welke zijn dat?[/quote:5041e04303]
Dat staat niet in de lees mij…

Ah.. En iTunes speelt nu ook films af. Je kan ze gewoon je in Bibliotheek slepen en fullscreen afspelen. Netjes, maar waarom staat 't niet in de release notes?

ik zie nu bij het tabblad advanced in preferences een keuze om op een bepaalde manier video's af te spelen wat is dat voor verhaal??

De nederlandse versie is trouwens al wel te downloaden van de amerikaanse site maar dat moet je wel even aangeven onder de gekleurde infovlakken op je downloadpagina. verder heb ik ook nog geen nieuwe features gezien…

net te laat dus...

[quote:d3897a9c37="tennapel"]Hoezo? Daar heb je iSync toch voor/[/quote:d3897a9c37] Ik ben een windows gebruiker (geen flame please ;))

[quote:d3897a9c37=“AlexdePalex”]Ah… En iTunes speelt nu ook films af. Je kan ze gewoon je in Bibliotheek slepen en fullscreen afspelen. Netjes, maar waarom staat 't niet in de release notes?[/quote:d3897a9c37]
Idd dat ondervond ik dus net ook, ik liep door de preferences en kwam bij het tabblad ‘Advanced’ een vinkje met “Play video’s” tegen.

[quote:6728b45464="malle_eppy"]ik zie nu bij het tabblad advanced in preferences een keuze om op een bepaalde manier video's af te spelen wat is dat voor verhaal?? [/quote:6728b45464]

Hmm , vreemd . want dat zie ik helemaal niet staan. Heb wel Windows XP
Ook films afspelen lukt niet

Zou het kunnen dat de video-mogelijkheid pas bij het uitkomen van QuickTime 7 voor Windows ook op dat platform beschikbaar komt? Ik vind het trouwens wel groot nieuws! Ik ben erg benieuwd wanneer de eerste video's te koop zullen zijn via de iTunes Music Store...

Films afspelen... full screen... met ID-tags... de iTunes Music Store gaat dus binnenkort video's verkopen!