iTunes 4 -> Apple Music Service ziet er gelikt uit...

Heb net ff zitten spelen met iTunes 4, en ben onder de indruk van de Music Service die Apple nu aanbied. Alleen jammer dat het voorlopig nog US-only is. Ik denk als het zo makkelijk gaat als dat het lijkt, dat dit best wel eens aan kan slaan. $0,99 per nummer, of $10,- per album.

Ik kreeg weliswaar af en toe een server-error 504 te zien, maar dit komt denk ik omdat de hele wereld aan het snuffelen is op de Apple Music Servers nu.

Herman

zeer fraai idd 8)

ik hoop dat het aanslaat, zou wel cool zijn.

Ik kreeg ook die server error 504 te zien.. zou toch niet mogen vind ik, als hun systeem dit nog niet aankan! :|

Maar anderzijds vind ik wel dat sommige liedjes heel snel laden! En zeer goede kwaliteit! :lol:

Ik ga ook beginnen met mijn cd collectie om te zetten naar AAC! En dan koop ik me die nieuwe iPod, heb lang genoeg gewacht!!! :lol:

Maar reken maar dat er nu al hackertjes zitten te spinnen om dit systeem te kraken natuurlijk. Zal waarschijnlijk niet lang duren voordat de eerste cracks of programmaatjes naar boven komen. Ik hoop niet dat dit de nekslag zal geven voor AMS.

Herman.

iTunes 4 heeft nu standaard wel een ander lettertype waar ik minder blij mee ben... :( Weet iemand hoe ik het lettertype van iTunes 3 er weer op getoverd krijg?

Verder ben ik wel onder de indruk van het hele muziekpakket dat Apple vandaag geintroduceerd heeft. :slight_smile:

als ik het goed heb kost elk album $9.99, ongeacht hoeveel tracks, da's wel te doen.

'k zie nu ook albums voor $10.89 :?

Het is mij nog niet gelukt om itunes 4 te downloaden. Hij blijft hardnekkig versie 3.0.1 downloaden. Een poging om itunes 4 via macgroep te krijgen is mislukt (krizlybear toevallig aanwezig?) Iemand anders met dit probleem?

las er over op macfreak.org, kijk daar anders even.

[quote:4be3af92f1="TheBT"]Ik kreeg ook die server error 504 te zien.. zou toch niet mogen vind ik, als hun systeem dit nog niet aankan! :| [/quote:4be3af92f1] Als hun systeem dit nog niet aankan?? Waarschijnlijk zijn het aantal hits per uur op dit moment een factor 10 keer zo hoog als over een dag of twee... Iedereen die een beetje geïnteresseerd is in de mac zit constant de server te contacten. Het zou waarschijnlijk onverantwoord en onmogelijk zijn geweest op deze extreme piekbelasting te anticiperen (kosten van servers, bandbreedte etc.). Het is natuurlijk wel zo dat de problemen met de bereikbaarheid vanuit een PR oogpunt niet echt goed zijn. Verwacht morgen gezeur hierover in PC bladen etc.

Nu alleen nog bereikbaar maken vanuit NL en ik ga eens wat muziekjes kopen :slight_smile:

Oh en ik krijg nu wel snel contact… Niet allemaal tegelijk proberen :wink:

Wat mij wel tegenvalt is dat de niet Amerikanen (voorlopig)weer niet mee mogen doen.

Fotoboeken bestellen via iPhoto, bijna alle functies van Sherlock en nu weer de online musicstore.

Ik zou bijna gaan emigreren. :wink:

Ach, vergeet mijn vorige berichtje ook maar. 3 pogingen gedaan, tot ik ergens ga klagen en dan gaat het zomaar ineens goed. Snap er niks van.