iTunes 6.0.2.23 ziet Ipod video niet

Goedendag, Ik heb de nieuwste iTunes versie en de nieuwste iPod software versie gedownload en geinstalleerd, de instalatie verliep goed, maar als me iPod aansluit op me computer en iTunes wilt opstarten dan geeft het een probleem aan:

[i:7290bc1778]“De vereiste software voor communicatie voor de iPod is niet juist geïnstalleerd. Installeer iTunes opnieuw om de software voor de iPod te installeren.” [/i:7290bc1778].

Ik weet echt niet waar het aan ligt kan iemand me helpen a.u.b ?

ps Ik heb een pentium 3, 500 mhz, 196 ram geheugen.

alvast bedankt

rishi

er is waarschijnlijk iets misgelopen tijdens de installatie van itunes, als je deze opnieuw installeerd dan zou dit probleem verholpen moeten zijn (zoals de foutmelding zelf ook zegt)

Ik heb de sotfware's goed geinstalleerd , en een paar keer herhaald maar het probleme blijft zich voordoen.

Heb je wel de iPod updater op je iPod gedraaid voordat je iTunes opstart?

Ik heb de iPod-updater op de Ipod laten intialiseren..maar hij geeft vervolgens aan:

[i:83e8203479]“iPod-servicefout”[/i:83e8203479]

Ik weet niet wat ik hiermee moet?..Heeft dit waarschijnlijk verband met het feit dat iTuner en Ipod niet kunnen communiceren?

Wat moet ik nu doen??

Alvast bedankt

Rishi

Haai, ik heb dezelfde probs als rishi_01 en ook diverse malen Ipod en Itunes geïnstalleerd. Ben zelfs al een paar dagen mee bezig en ik word er een beetje moe van. HELP! aub. Ik heb itunes 6.02. en een ipod nano (en ik draai op windows) Hoe zit dat dan met die updaters en hoe krijg je dat in je ipod? Ik heb ook de sites afgestruind van Mac, heel veel forums gelezen maar nergens een antwoord gevonden die lukte..... Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat er nu aan de hand is?

Mijn dank is groots!

Massel van de KETELBINK 8)