iTunes 7.0.2 in software update !

Versie 7.02 in software update.

Hee inderdaad...es zien..

[i:bc65ac1c6a]Met iTunes 7 kunt u in de nieuwe iTunes Store voorvertoningen bekijken van populaire films en van nieuwe en klassieke games die exclusief voor iPods van de vijfde generatie zijn ontworpen. Vervolgens kunt u deze games en films met hoge weergavekwaliteit aanschaffen. Met Cover Flow kunt u door de albumillustraties van uw verzameling bladeren. En u kunt uw iTunes-bibliotheek beschermen door een reservekopie op cd of dvd te maken. Daarnaast zijn er nog diverse andere nieuwe functies.

iTunes 7.0.2 biedt ondersteuning voor de iPod shuffle van de tweede generatie en verhelpt een aantal problemen met de stabiliteit en prestaties van iTunes 7 en 7.0.1.[/i:bc65ac1c6a]

Volgens mij kunnen we nog geen films downloaden :stuck_out_tongue: Maar toch leuk

Nou beste update...alweer 25 mb :apple:

Bedankt! Coverflow werkt nu veel beter vind ik.

Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er nu verbeterd is aan coverflow? Dit was toch altijd al zo?

Er is overigens ook een nieuwe smc update uit!

Cover Flow lijkt me nu vlugger de afbeeldingen te laden. Die SMC update is al laaaaang uit. Heb ik niet teruggevonden op de homepage. :?

[quote:3dbf42e015="Mr. Brown"]Cover Flow lijkt me nu vlugger de afbeeldingen te laden. Die SMC update is al laaaaang uit. Heb ik niet teruggevonden op de homepage. :?[/quote:3dbf42e015]

Bij mij kwam de smc update er nu net pas invliegen (zat er vanmiddag nog niet in!).

smc ?

[quote:f3e9056a86="koen"]smc ?[/quote:f3e9056a86]

da’s een specifieke macbook update ivm de ‘random shutdowns’… off-topic lijkt me

Ik merk geen verschil. Nou ja, kan het schelen. Alles werkte prima en doet het nu ook nog.

Wat was de rumor op Tros Radar over een niet meer werkende iPod na update van iTunes? :innocent:

[quote:61e39f2469="mbrant"]Wat was de rumor op Tros Radar over een niet meer werkende iPod na update van iTunes? :innocent:[/quote:61e39f2469]

Was ook mijn eerste gedachte maar mijn iPod doet het gelukkig nog prima!

[b:a7e2d48806][dubbelpost verwijderd][/b:a7e2d48806]

Overigens geen problemen met de update. (op PowerPC & Intel)

Hij geeft nu ook alle albums mooi bij elkaar. De bug waarbij ze als verschillende albums verschenen (als er verschillende artiesten in waren) is er nu uit.

ja, de albums komen nu weer mooi bij elkaar in albumweergave. Mijn verzamelingen deden dat niet.

vlekkeloos verlopen hier.

Na de update doet iTunes niets meer. Als ik ergens in iTunes klik, stopt ie dr mee… :cry:

Ik dus iTunes downloaden en herinstaleren… Weet je wat er bij aangepaste instalatie staat…!! [img:6ad11b9132]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=16603[/img:6ad11b9132] Is dit nog van de ROCKR…?

Ik zou graag als icoon in de bibliotheek ook muziek video willen hebben. Alle video's zijn appart ingedeeld, Podcast, tv-programma's en films maar als je een filmpje aangeeft als muziek video komt hij onder het kopje muziek te staan. Zou die ook graag appart willen hebben. Want vind muziek video's in de muziek afdeling niet echt fijn.

Op m'n Powerbook gaat de installatie vlekkeloos. Maar naast mijn mac heeft mijn pa nog een Windows en daar werkt nadat hij van iTunes 6 naar 7 is gegaan het programma gewoon niet meer. Eerst gaf het nog een error (-200), maar nu geeft hij zelfs die al niet meer(, nadat ik de update erover geinstalled heb). Ik heb al op de support pages van apple gekeken, maar die oplossing schijnt niet te werken (ik krijg quicktime zelfs niet open). Heb geen idee wat het is. Ik hou me namelijk normaal enkel nog maar met m'n mac bezig. Ben al bijna 2j van de Windows af en heb geen idee wat dit zou kunnen zijn. Misschien kan iemand hier me helpen. Ik heb EphPod gedownload, maar mijn pa wil vooral iTunes omdat het zijn muziek draadloos streamde op zijn surroundsystem.