iTunes 8 - waar te downloaden

Kan iemand mij vertellen waar ik deze nog kan downloaden?

Moet jou nou echt op GOT en hier 2x een topic openen? Een beetje zelf zoeken kan nooit kwaad he: http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iTunes8/061-6183.20090601.Pldj3/iTunes8.2.dmg

Ja, dat moest ik, heb je daar een probleem mee? Het heeft haast dus doe ik het op deze manier. Leuk, die off topic reacties altijd hier op onemorething.

[quote:1a91db356c="MvdM"]Ja, dat moest ik, heb je daar een probleem mee?[/quote:1a91db356c] Vechten? Vier uur op het schoolplein jongen! :')!

[quote:c5070c0304="MvdM"]Ja, dat moest ik, heb je daar een probleem mee? Het heeft haast dus doe ik het op deze manier. Leuk, die off topic reacties altijd hier op onemorething.[/quote:c5070c0304]Even Google-en gaat sneller dan een topic te openen, luiheid noem ik dat...

Dude, zie je niet dat ik je een link erbij geeft. Echt, stank voor dank hier.

Hé, gezellig hier!

[quote:62485ff5e8="MvdM"]Ja, dat moest ik, heb je daar een probleem mee? Het heeft haast dus doe ik het op deze manier. Leuk, die off topic reacties altijd hier op onemorething.[/quote:62485ff5e8]

2 keer het zelfde topic op alleen OMT en blijkbaar ook 2 keer op GOT…nou dan heb je wel veel tijd voor iemand met haast.

En dan dus op 2 forums de tijd van anderen eisen, en dan als je een link krijgt nog gaan mopperen ook. Dat vinden wij onbeleefd en asociaal [quote:62485ff5e8]problemen mee?[/quote:62485ff5e8]

Vraag opgelost en punt gedaan. Kom op he jongens!

Nou, mijn hulpvaardigheid word hier met de dag wel minder. Wat krijg je d'r voor terug?

Koetjesreep, jij hebt de TS een antwoord gegeven op zijn vraag. Het is dan inderdaad jammer dat er zo een reacties op komen...

MAAR de vraag is opgelost en voor verdere irritaties kan je hier terecht!

Deze is ook altijd handig: http://www.oldapps.com/

[quote:98798411d7="computer space"]Deze is ook altijd handig: http://www.oldapps.com/[/quote:98798411d7]

Maar geen oude versies van iTunes in de Mac afdeling meer (helaas). Ik heb deze vraag ooit eerder gesteld op dit forum maar kan 't draadje niet zo snel vinden.

[quote:e4bb1e539e="Sumar"] Ik heb deze vraag ooit eerder gesteld op dit forum maar kan 't draadje niet zo snel vinden.[/quote:e4bb1e539e] Ik denk hier: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=148901

[quote:09e2cd6101="Koetjesreep"]Moet jou nou echt op GOT en hier 2x een topic openen? Een beetje zelf zoeken kan nooit kwaad he: http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iTunes8/061-6183.20090601.Pldj3/iTunes8.2.dmg[/quote:09e2cd6101] Koetjesreep, sorry. Ik had haast en daarom opende ik 2 topics, 1 op GoT en 1 op deze site. Zelf had ik al wel gezocht naar iTunes 8, maar kwam dan o.a. uit op een site die oldversions.com heet en andere sites die niet van Apple zijn. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn, voor hetzelfde geld staat er malware tussen. Op de site van Apple zelf had ik ook gezocht naar iTunes 8, maar kwam dan [i:09e2cd6101]of[/i:09e2cd6101] op documentlinks [i:09e2cd6101]of[/i:09e2cd6101] op een link waar je dan toch weer de nieuwe versie kon downloaden. Ik wilde trouwens perse iTunes 8 hebben omdat de visualizer die daarin gebruikt wordt mijn Mac Pro deed crashen, door de brakke grafische kaart. Die combinatie van mijn installatie van Leopard en iTunes, daarvan wist ik zeker dat het fout ging. Binnen een uur zou de monteur voor mijn neus staan en moest ik dus laten zien dat de grafische kaart zou crashen bij zware belasting. Met de standaard software van Apple en geen 3rd party software. Vandaar dat ik wat haast had. De installatie liep al niet zo soepel, ik kwam in tijdnood en zag dat met de software update iTunes 9 werd aangeboden. En toen maakte ik dit topic zowel hier als op GoT. Ik vond het op dat moment niet zo leuk om commentaar te krijgen op het feit dat ik 2 topics geopend had en ik zelf niet gezocht zou hebben. Daarom had ik op dat moment even geen zin om je te bedanken. Verder valt het me op dat er op dit forum zo vreselijk vaak zo gereageerd wordt van : heb je wel goed gezocht? of eventuele off topic reakties, dat die opmerkingen even verkeerd vielen.

[quote:6155230e3f="MvdM"][quote:6155230e3f="Koetjesreep"]Moet jou nou echt op GOT en hier 2x een topic openen? Een beetje zelf zoeken kan nooit kwaad he: http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/iTunes8/061-6183.20090601.Pldj3/iTunes8.2.dmg[/quote:6155230e3f] Koetjesreep, sorry. Ik had haast en daarom opende ik 2 topics, 1 op GoT en 1 op deze site. Zelf had ik al wel gezocht naar iTunes 8, maar kwam dan o.a. uit op een site die oldversions.com heet en andere sites die niet van Apple zijn. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn, voor hetzelfde geld staat er malware tussen. Op de site van Apple zelf had ik ook gezocht naar iTunes 8, maar kwam dan [i:6155230e3f]of[/i:6155230e3f] op documentlinks [i:6155230e3f]of[/i:6155230e3f] op een link waar je dan toch weer de nieuwe versie kon downloaden. Ik wilde trouwens perse iTunes 8 hebben omdat de visualizer die daarin gebruikt wordt mijn Mac Pro deed crashen, door de brakke grafische kaart. Die combinatie van mijn installatie van Leopard en iTunes, daarvan wist ik zeker dat het fout ging. Binnen een uur zou de monteur voor mijn neus staan en moest ik dus laten zien dat de grafische kaart zou crashen bij zware belasting. Met de standaard software van Apple en geen 3rd party software. Vandaar dat ik wat haast had. De installatie liep al niet zo soepel, ik kwam in tijdnood en zag dat met de software update iTunes 9 werd aangeboden. En toen maakte ik dit topic zowel hier als op GoT. Ik vond het op dat moment niet zo leuk om commentaar te krijgen op het feit dat ik 2 topics geopend had en ik zelf niet gezocht zou hebben. Daarom had ik op dat moment even geen zin om je te bedanken. Verder valt het me op dat er op dit forum zo vreselijk vaak zo gereageerd wordt van : heb je wel goed gezocht? of eventuele off topic reakties, dat die opmerkingen even verkeerd vielen.[/quote:6155230e3f]

Dat noemen we dan weer netjes :slight_smile: