iTunes 9.2 compilaties syncen met iPhone

Ik heb een probleem met iTunes 9.2, dacht eerst dat het een bug was in de beta versie maar ook in de net uitgekomen versie blijft mijn probleem. Wanneer ik mijn iPone (3G) aansluit en onder het tabblad "muziek" instel dat ik alleen "geselecteerde afspeellijsten, artiesten, genres" wil syncen kan ik in het lijstje met artiesten mijn compilatie cd's nergens terug vinden.

Ze staan ook niet onder verzameling, overig, compilatie o.i.d. Zie ik nu iets over het hoofd of is de enige manier om compilaties te syncen door mn hele bibliotheek te syncen (dan neemt hij ze immers wel mee).. Lijkt me niet de bedoeling!

Afspeellijst van maken in het rechtervenster en dan syncen.

Bedankt, heb nu een slimme afspeellijst gemaakt voor compilaties dat werkt inderdaad.

Maar blijft toch een beetje omslachtig op die manier, gewoon de albumartiest in het lijstje zetten had makkelijker geweest..

Daar op inhakend:
Ik heb problemen met het terugzetten van (gekochte) programma's, vink ze aan om te syncen, maar zijn vervolgens niet meer te vinden.
Koop ik ze ahw. weer via de iPhone, krijg ik wel netjes een melding dat dit reeds eerder al gekocht is...
Vreemd dus!