Itunes: aangekochte films opnieuw downloaden

Ik heb een probleem met het herdownloaden van mijn aangekochte films.
Ik heb sinds kort een nieuwe macbook aangeschaft en wou hierop mijn aangekochte films uit itunes terug downloaden maar wanneer ik naar itunes store --> Aangeschaft ga zie ik enkel Muziek, Apps en Boeken staan.
In mijn aankoopgeschiedenis staan al deze films wel nog op het lijstje.
Iemand die hier raad voor heeft?
Bedankt!

In Nederland is het herdownloaden van films via de iTunes Store nog niet mogelijk.

Kan niet, films vallen in Nederland niet onder de iCloud functie zoals Muziek, Apps en boeken.
Geen back-up gemaakt?
Heb je geen back-up dan kan je misschien het proberen bij aankoopgeschiedenis en dan een 'probleem melden' en het uitleggen. Of apple een email sturen.

Zo zit dat dus, dat ze dat maar snel eens aanpassen. Ik woon in Belgie maar veronderstel dat dit het zelfde probleem is. Ik had inderdaad niet van alle films een back-up.
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb ongeveer twee weken support gebeld over exact hetzelfde probleem.

Aan de hand van je aankoopgeschiedenis kun vragen om de download opnieuw aan te bieden.
Apple zal je wel vragen om de titels, aankoopdatum en bestelnummers door te geven.

Doorlooptijd van mijn vraag was ongeveer 48 uur, ik heb bijna alle films terug. Het komt soms voor dat een film niet meer beschikbaar is, for what ever reason...

Hoe dan ook, even wachten nog voordat we onze films in iCloud terug kunnen vinden...

Succes :)