iTunes account aanmaken!

Jongens even een accountje aanmaken bij de Music Store!!!

Gewoon naar de music store gaan in iTunes!!

Greetz Dennis

[mod:4502b050a6=“iRuben”]Niet schreeuwen a.u.b. :wink: Titel aangepast.[/mod:4502b050a6]

en dan? een huis kopen in amerika?

Ik snap ook niet helemaal de gedachte erachter. :?

Nou... lijkt me dat de music store er snel aankomt!, niet?

Dennis

waar basseer je dat op?

[quote:6d722ec086="dennis"]Nou... lijkt me dat de music store er snel aankomt!, niet?[/quote:6d722ec086]

Bedoel je dat we sneller een Music Store in Nederland (of Europa) krijgen als we allemaal een account aanmaken?

misschien bedoelt hij dit:

“The iTunes Music Store is not available in your country YET”

:?

[quote:c61636629e="senne"]"The iTunes Music Store is not available in your country YET"[/quote:c61636629e]

Oh… okee… :stuck_out_tongue: Die hele Music Store kan me sowieso absoluut niet boeien. Heb nooit muziek online gekocht en zal dat nooit doen ook, of Apple er nu wel of niet een mooi jasje omheen steekt.

Okee, “zal ik nooit doen” is misschien wat te voorbarig, maar ik ga gewoon geen volle mep betalen voor iets dat ik zelf moet downloaden en bakken, om nog maar te zwijgen van het zelf moeten maken van een hoesje etc.

wat ben jij ouderwets zeg! :wink:

ceedees, dat zijn toch die grote zwarte schijven met die groeven erin?

Dennis kun je misschien uitleggen wat je bedoeld? :slight_smile:

Mja sorry was werken dus geen tijd voor een reactie terug. Ik bedoel dat als ik nu in de iTunes Music store ga dat ik daar, sinds vandaag, de optie account aanmaken kan zien. Misschien was ik wat te hard van stapel gelopen, maar ik dacht dat dit misschien wel iets positiefs kon hebben voor de Music Store in Nederland?

Dennis

[quote:c3ef1d1119=“dennis”]
[mod:c3ef1d1119=“iRuben”]Niet schreeuwen a.u.b. :wink: Titel aangepast.[/mod:c3ef1d1119][/quote:c3ef1d1119]

Ik wist niet dat je sliep :oops: :wink:

Ik kreeg de melding ook ineens vandaag. iTunes Musicstore is blijkbaar aan het controleren wie een (amerikaanse) .mac-account heeft. Zou de oversteek naar Europa binnenkort gemaakt worden?

Vrijwel alle informatie wordt geaccepteerd (tot en met de creditcard-gegevens), totdat je de state en Zip-code moet invullen. Lijkt me dan een kleine stap verder naar een Nederlandse of Europese Music Store.

Slecht nieuws voor een enkeling onder ons: je hebt blijkbaar een .mac-account nodig om klant te worden bij music-store.
Ik krijg zelf toch steeds minder spijt van dat abbonement op .mac (is trouwens wel duur geworden: ?119,-!)

[quote:829a870c55="iRuben"]Okee, "zal ik nooit doen" is misschien wat te voorbarig, maar ik ga gewoon geen volle mep betalen voor iets dat ik zelf moet downloaden en bakken, om nog maar te zwijgen van het zelf moeten maken van een hoesje etc.[/quote:829a870c55]

Heb je weleens gedacht aan alle onbekende artiesten die geen kans krijgen door het slechte verkoop?

Anyway, volle mep is het niet. Het is zelfs veel goedkoper! Een album kost niks! In Nederland al gauw 24,- euro?

Volgens mij wordt hier een oude koe uit de sloot gehaald. Ik kon al vanaf het begin een account aanmaken. Inderdaad tot je op het punt komt waar je een adres moet invullen: moet in de USA zijn. Er is dus niks veranderd.

Een account aanmaken kon al ja, maar nu verscheen dat bericht meteen op mijn scherm toen ik de Music Store opende! Bedankt Elstar voor de duidelijke verklaring ;)

Dennis

[quote:89df126b38="Adriaan Mol"]Heb je weleens gedacht aan alle onbekende artiesten die geen kans krijgen door het slechte verkoop?[/quote:89df126b38]

Staan die er ook tussen dan? Volgens mij kan je op de Music Store geen onbekende artiesten vinden, of heb ik het mis?

[quote:89df126b38=“Adriaan Mol”]Anyway, volle mep is het niet. Het is zelfs veel goedkoper! Een album kost niks! In Nederland al gauw 24,- euro?[/quote:89df126b38]

Ehm… en waar ga je via de Music Store op uitkomen als je een vol album wilt kopen? Hou er maar vast rekening mee dat de Nederlandse aasgieren in de politiek ook over het downloaden van bestanden via een Music Store wel weer belasting zullen gaan heffen. :frowning:

[quote:e76a8bfe17] The iTunes MusicStore is not available in your country yet. You will be able to browse music and listen to previews, but you won't be able to purchase music unless your billing address is in the United States. [/quote:e76a8bfe17]

En ik heb een (Amerikaans) .mac account. Voorlopig hier nog niet veel optimisme, dus.

Edit: Ik probeer dus om toch te registreren met mijn .mac-account, krijg ik te horen dat dat niet kan. Als ik dat wil gebruiken moet ik gebruik maken van de optie om in te loggen met mijn .mac-account - maar dat had ik dus al gedaan. En dat accepteert de musicstore dus niet.

Whymme

Ik zou inderdaad maar niet te optimistisch worden. Je moet gewoon een adres in de USA hebben, anders lukt het echt niet.

[quote:2cb8b2a22f="Adriaan Mol"]In Nederland al gauw 24,- euro?[/quote:2cb8b2a22f]

amaj, is da in Nederland zo duur? In belgië kost het gemiddeld 16euro

[quote:fa613f12a6="Gijs"]Ik zou inderdaad maar niet te optimistisch worden. Je moet gewoon een adres in de USA hebben, anders lukt het echt niet.[/quote:fa613f12a6]

manne manne toch: 28 Juni = WWDC = iTunes Music Store voor Europa (en misschien Canada). Nog 15 dagen!

Iemand het al met een vals adres geprobeert?

Ik wil die music store nl. weleens uittesten. Waarom doen ze zo moeilijk dat je in USA moet wonen? Is een CC buiten de USA dan zo anders ofzo…? Dacht het niet.