iTunes account vraag

Hoi!

Dom dom, lang niet meer gebruik gemaakt van de app. store…
Nu heb ik 24 updates voor app.'s op mijn iPhone en wil deze updaten.

Het is een heel verhaal, maar wat er nu aan de hand is, is dat ik een nieuw account heb + een
click & buy rekening eraan gekoppeld, allemaal prima maar het probleem is nu dat ik de updates nu niet meer
kan downloaden voor mijn iPhone want dat moet met mijn oude account waar ik de app.'s op gekocht heb.
Dit account is er dus niet meer…
Hoe kan ik de apps die op mijn iPhone staan nu toch updaten met mijn nieuwe account?
Heeft iemand hier een antwoord op??

Alvast bedankt voor een reaktie!

Groet!

Erik :smiley: :smiley:

Ik zou even contact opnemen met de hulplijn van apple.

Dat account is er nog wel. Je bedoelt misschien dat je het password van dat account niet meer weet. Vul hier je email adres in (van het oude account): http://iforgot.apple.com/

Zie http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/password/
en http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/

bedankt voor jullie reaktie's! Heb Apple gebeld met het probleem, en ze hebben niet zo 123 een pasklaar antwoord?! Wordt morgen terug gebeld. Ik ben toch niet de eerste met dit probleem?

Nogmaals bedankt voor jullie reaktie’s!

Groet!

Erik

[quote:625dc17063="iBear"]Hoe kan ik de apps die op mijn iPhone staan nu toch updaten met mijn nieuwe account? [/quote:625dc17063] Dat kan dus niet.

Maar je kunt wel je password van je oude iTunes Store account achterhalen, en dan je computer voor zowel je oude als je nieuwe iTunes Store account machtigen. Dan kun je de updates van de apps die je eerder gekocht hebt downloaden, en je kunt nieuwe apps kopen met je nieuwe account.

Maar je kan toch geen apps syncen via iTunes dat met een ander account is gekocht?

Ik zou niet weten waarom niet. Ik heb zelf twee iTunes Store accounts. Een voor de NL store en een voor de US store. Ik heb aankopen van beide accounts die ik kan syncen naar m'n iPod touch.

Opgelost.......

Een meel naar Apple gestuurd en binnen 24 uur van beide accounts een gemaakt door een medewerker!
Prima service!

Bedankt allemaal voor jullie reaktie’s!!

Erik :smiley: