iTunes afspeellijsten

Is er geen makkelijkere manier op per liedje in je bibliotheek te kijken in welke afspeellijst deze staan? Want nu moet ik per liedje rechtermuiskop doen en zo kijken in welke lijst dit staat maar dit neemt nogal wat tijd in.. . Ik ben nieuwste iTunes & Windows XP.

Bedankt!!

Je zult wel een beetje duidelijker moeten zijn met je vraag. (Wat wil je bereiken met deze info?)

Wat ik eruit opmaak is dat je iets wilt makkelijker dan 1 maal klikken met de muis. :?

Ik gok dat Izan zou willen dat je bijvoorbeeld een kolom in de totale Library overzicht zou kunnen zetten waarin je snel kunt zien in welke playlist nummers staan, dat zou ik namelijk ook graag willen. Dit is bijvoorbeeld vooral handig wanneer je dubbele nummers gaat wissen, je kunt dan snel zien welke van de twee identieke nummers eventueel in een playlist staat.

Helaas heb ik nog geen manier kunnen vinden om dit sneller te doen…

Ik ben ook al vergeefs op zoek geweest naar scriptjes die dat kunnen.

Dat was het dus wat ik wou, bv een kolom extra in iTunes waar instaat in welke lijst... spijtig dat het nog niet bestaat.. mss een tip voor nieuwe iTunes... toch bedankt!!

ik heb gewoon mn mp3 lijsten elk een apart genre gegeven, zo haal ik ze snel uit mijn bib als ik ze nodig heb, mijn cd's weet ik toch zo staan..

nog even een toevoeging: je selecteert gewoon alle liedjes in de lijst en geeft ze dan een genre dat je snel kan herkennen zodat je geen andere tracks erin krijgt als je ze zoekt met de zoekmachine in iTunes :) simpel, maar voor mij werkt het :apple:

Ik gebruik voor de muziek die ik abnormaal wil sorteren de grouping variabele.