Itunes: Afspeelvolgorde

hoe wijzig ik de afspeelvolgorde in itunes van een cd die ik ehb geimporteerd, zodat hij in de goede volgorde ook op mijn ipod terecht komt.. ? wil niks te maken hebben met afspeellijsten ofzo! BVD

Klik op het driehoekje in de rij 'Album'.

[quote:379edc4649="KarelWillem"]Klik op het driehoekje in de rij 'Album'.[/quote:379edc4649]

nee dat werkt niet, ik neem aan dat je dan de nummers in de juiste volgorde kan slepen? nee dat wil niet, bij mij ten minste

Als je op Album klikt (zie afbeelding) sorteert iTunes de nummers op de naam van de albums. Je moet dan wel de naam van het album hebben ingevoerd

[img:68705914b1]http://img366.imageshack.us/img366/8523/picture1ay2.png[/img:68705914b1]

[quote:d186d59d11="magic-with-mac"]Als je op Album klikt (zie afbeelding) sorteert iTunes de nummers op de naam van de albums. Je moet dan wel de naam van het album hebben ingevoerd

[img:d186d59d11]http://img366.imageshack.us/img366/8523/picture1ay2.png[/img:d186d59d11][/quote:d186d59d11]

dat begrijp ik, de albumnaam van de nummer zijn identiek maar ik wil de zelfde afspeelvolgorde als op de originele cd… dat wil ik dus zelf sorteren…

rechtermuisknop op liedje : : info : : en dan een voor een de nummers een tracknummer toekennen.

[quote:2b5895b811="jamilro"][quote:2b5895b811="KarelWillem"]Klik op het driehoekje in de rij 'Album'.[/quote:2b5895b811]

nee dat werkt niet, ik neem aan dat je dan de nummers in de juiste volgorde kan slepen? nee dat wil niet, bij mij ten minste[/quote:2b5895b811]

Als je zelf je CD hebt geïmporteerd in iTunes of hebt gekocht in de iTunes Music Store werkt dat wel degelijk zo.

Bij een illegaal downloadje misschien niet nee.
Dan gebruik je de tip van iDaan. :wink:

THNX! werkt perfect! dom dat ik daar niet eerder op ben gekomen :P

[quote:7d44545c98="KarelWillem"][quote:7d44545c98="jamilro"][quote:7d44545c98="KarelWillem"]Klik op het driehoekje in de rij 'Album'.[/quote:7d44545c98]

nee dat werkt niet, ik neem aan dat je dan de nummers in de juiste volgorde kan slepen? nee dat wil niet, bij mij ten minste[/quote:7d44545c98]

Als je zelf je CD hebt geïmporteerd in iTunes of hebt gekocht in de iTunes Music Store werkt dat wel degelijk zo.

Bij een illegaal downloadje misschien niet nee.
Dan gebruik je de tip vabn iDaan. :wink:[/quote:7d44545c98]

ik load alleen maar illegaal down! stout eigenlijk wel! :smiley:

Tja...

Als je die artiesten goed vindt moet je natuurlijk wel een klein beetje meehelpen om ervoor te zorgen dat ze ook muziek blijven maken. :wink:

[quote:a31fc84606="iJoost"]Tja...

Als je die artiesten goed vindt moet je natuurlijk wel een klein beetje meehelpen om ervoor te zorgen dat ze ook muziek blijven maken. ;-)[/quote:a31fc84606]

dat is waar, maar als het album echt leip is dan koop ik hem wel… altijd leuk als je iets tastbaar hebt maar meestal zijn er maar een paar liederen leuk en de rest allemaal stront en dan vind ik zonde…
en ik kopieer toch alles naar mn ipod en dan blijft het cdtje in de kast… Tja

Kun je ook gewoon naar allofmp3.com of gomusic.ru. Dan krijg je ze tenminste WEL in de goede volgorde.

oke, ff proberen THNX

Wel vind ik het vervelend als ie mijn cd's importeert ze omgekeerd in mn bib komen. Die staat bijna altijd op "date added" en dan staat het eerste liedje vanop de cd onderaan (als eerst geimporteerde). Mss een kleine aanpassing die Apple kan toevoegen...