Itunes / airport express spoken...

Goedenavond,

Ik heb een zeer raar probleem ontdekt in mijn ITunes vandaag. Ik kan zonder problemen muziek streamen naar mijn Airport Express, maar bij 1 bepaalde playlist speelt hij via mijn computerspeakers af, terwijl er rechtsonder toch doodleuk mijn Airport vermeld staat… Dit is (tot nu toe) de enige plaat waarbij dat gebeurt… Als ik de desbetreffende nummers direct afspeel vanuit mijn Library gebeurt dit ook… Heeft iemand enig idee wat het kan zijn, of is er iemand die dit al eerder heeft meegemaakt??

Groet!

Heb dat alleen meegemaakt met midi bestanden, dus kijk eens naar het formaat van die nummers.

iTunes moet de muziek naar de Apple lossless audio codec omzetten voordat het naar de Aiprot Express kan worden gestreamd. Ik denk dus ook dat in die playlist nummers staan in een formaat waarbij dat niet kan. Kijk dus even met Get Info welk formaat het is.

Aha! Het zijn Quicktime files.... Dat zal het probleem dan zijn... Maar converteert Itunes naar Apple Lossless Codec om te streamen?? Dat is nieuw voor mij...

Maar ik ga het even proberen,

Dank!

Groet!

Edit: Dank!, het is gelukt!