iTunes auto bibliotheek sync

hallo, Ik heb sinds 2 dagen een iPod mini 4gb (op WINDOWS draaien!) Als ik een liedje ophaal dan komt die standaard in de map "Mijn Muziek" terecht. als ik dan naar iTunes ga staat dat nummer echter niet in de bibliotheek. Niet echt handig opzich, want dan wordt ie dus ook niet gesynct met me iPod.

Weet iemand hoe nrs automatisch in de biblio komen te staan?

eventjes de voorkeuren van iTunes bekijken???? bij geavanceerd... 'kopieer muziek naar iTunes bib' ....

Stijnos, bedoel je muziek ophalen = downloaden?

Zoja, dan staat de download folder op “mijn muziek”. Als je dubbelklikt en het opent zich in iTunes, dan is hij toegevoegd aan uw library. Je kan dan idd nog eens in uw voorkeuren zetten dat hij het bestand ook effectief verplaatst naar uw bibliotheek.

Maar dan al staat hij in uw iTunes bibliotheek, en wordt hij gesynched met uw iPod

Tnx! Het was misschien een domme vraag maar ik heb gewoon nog weinig ervaring met iTunes :P

Ik vindt het tot nu toe maar een onhandig programma, geef mij maar lekker Winamp!
Helaas bied dat weinig ondersteuning voor me iPod :cry:

Lekker WinAmp? Haha, verkeerd forum?

[quote:dc251de76b="stijnos"]Tnx! Het was misschien een domme vraag maar ik heb gewoon nog weinig ervaring met iTunes :P

Ik vindt het tot nu toe maar een onhandig programma[/quote:dc251de76b]

Mwoh, wat je moet inzien is dat het gewoon totaal anders werkt dan bijv. Windows Media Player of Winamp in de zin van, dat je niet een bestand opent, maar dat het in iTunes in een bibliotheek staat (of database, hoe je het ook wilt noemen). Als je daar aan gewend bent, is het juist alleen maar handig omdat je niet meer loopt te kloten als je een nummer wilt afspelen, maar niet meer weet in welke map je hebt gezet :wink:

[quote:219f3ebc79="stijnos"]Tnx! Het was misschien een domme vraag maar ik heb gewoon nog weinig ervaring met iTunes :P

Ik vindt het tot nu toe maar een onhandig programma, geef mij maar lekker Winamp!
Helaas bied dat weinig ondersteuning voor me iPod :cry:[/quote:219f3ebc79]

Je moet er idd wel mee leren werken, maar naderhand kom je er achter dat iTunes echt veel stabieler en handiger kan zijn dan Winamp of WMP.