itunes backuppen

ik zou een back-up willen doe van mijn itunes library via de ingebouwde functie van itunes in mp3 formaat. Maar als ik binnen enkele weken weer nieuwe nummers heb zou ik die apart willen backuppen zodat ik de hele hoop (3000 nummers) niet opnieuw moet backuppen. bestaat er een manier of moet ik telkens alle nummer backuppen?

Geen idee.

Maar je cd-rek met de muziekcd’s vormt toch ook een goede backup.

neen dit gaat niet.

als je backupt moet je telkens alles opnieuw backuppen + itunes music libary files.
redelijk vervelend inderdaad!

en euh Ali, wat dacht je, dat susanne 100% legaal is? :?

wel ik toch niet!

Ik maak dagelijks via 'DejaVu' een back-up van onder andere mijn iTunes library . Werkt prima: DejaVu houdt zelf mooi bij welke files zijn toegevoegd of aangepast, daar heb je dus verder geen omkijken naar.

Zie op http://propagandaprod.com/dejavu.html

DejaVu zit trouwens ook bij Toast Titanium 6.

[quote:4c8727d682="Susanne"]Geen idee.

Maar je cd-rek met de muziekcd’s vormt toch ook een goede backup.[/quote:4c8727d682]

:smiley: :smiley: :smiley:

Als je in het iTunes venster alle nummers selecteert, deze in het menu wijzig kopieert, en dan plakt in bjvoorbeeld Teksteditor, staan daar de nummers in de volgorde waarin je ze hebt toegevoegd. Je hoeft dan alleen te onthouden wat het laatste nummer is dat je hebt gebackupt.

Als je een beetje overweg kunt met de terminal e.d. zou je 'rsync' eens kunnen proberen. Dit is een veelgebruikt programma in de UNIX wereld om bijvoorbeeld 2 directories te synchroniseren. In dit geval dus 2 iTunes libraries :)

In iTunes heb je een kolom 'Laatst toegevoegd'. Aan de hand van die kolom kan je ook zien wat er nog is bijgekomen sinds je laatste backup.