Hallo,
Ik heb dus al mijn muziek en mijn bibliotheek (.itl-bestandje) op mijn externe harde schijf staan.
Laatst opende ik parallels en downloadde in windows xp iTunes (blijkbaar een nieuwe versie 7.6), allemaal goed en wel, iTunes (windows) kon de bibliotheek openen en ik kon muziek afspelen.
Ik sloot itunes, en er kwam op “Bibliotheek bijwerken”, dit duurde een tijdje… Ik zeg ja geen probleem ik laat hem wel even doen. Daarna sloot ik parallels en wilde ik mijn iTunes (op mac os x) terug openen. Ik kreeg de melding dat hij mijn bibliotheek niet vond. Ik dus iTunes opnieuw sluiten en openen met Alt toets ingedrukt.
Ik krijg dan een venster waar ik het bibliotheek-bestandje moet selecteren, MAAR, ik krijg dit :
[img:85b8db6e87]http://users.telenet.be/Mdominguez/Afbeelding%203.jpg[/img:85b8db6e87]
Ik kan dus het bibliotheek bestandje niet aanklikken…
Ik heb ook al de oudere versie van iTunes (7.5 Mac OS X-versie) terug geïnstalleerd en daarmee is het probleem niet opgelost. (Ik heb nu nog altijd 7.5 staan)
Wat ik wel vreemd vind is dat als ik mijn harde schijf aansluit op mijn windows computer hier een beetje verder, ik het bibliotheekbestandje WEL kan openen en mijn muziek kan afspelen!
Weet iemand raad?