Hoe kan ik één iTunes bibliotheek laten synchroniseren met andere accounts op mijn iMac (met Leopard)?
mvg, Aeno
Hoe kan ik één iTunes bibliotheek laten synchroniseren met andere accounts op mijn iMac (met Leopard)?
mvg, Aeno
volgens mij alleen als je al je liedjes omzet naar dat andere account
Maar kan ik alle muziek niet gewoon op één plek hebben, waar beide accounts dan automatisch in schrijven en lezen? :?
of misschien op je hardeschijf daar lukt dat misschien wel
Er zit in je mappenstructuur een map die heet "publiek". Als jij in die map jouw hele iTunes bibliotheek neerzet en dat ook in de voorkeuren van iTunes zet dan staat voor jouw account alle muziek daar. Ditzelfde doe je op andere accounts. Daar moet je aangeven dat de bibliotheek zich op een andere lokatie bevindt. Daarna kan iedereen van elkaars muziek genieten. Enige nadeel is het verwijderen van muziek, dit kan ook door iedereen gedaan worden.
EDIT: zo kun je de vookeuren van iTunes aanpassen naar de juiste gegevens:
In het bovenste stukje kun je de standaard lokatie wijzigen van je bibliotheek.
Dank je! :)
ja dat bedoelde ik ook alleen ik wist niet hoe je dat precies kon doen :P:P
[quote:fdfbdef16e="sypie"]Er zit in je mappenstructuur een map die heet "publiek". Als jij in die map jouw hele iTunes bibliotheek neerzet en dat ook in de voorkeuren van iTunes zet dan staat voor jouw account alle muziek daar. Ditzelfde doe je op andere accounts. Daar moet je aangeven dat de bibliotheek zich op een andere lokatie bevindt. Daarna kan iedereen van elkaars muziek genieten. Enige nadeel is het verwijderen van muziek, dit kan ook door iedereen gedaan worden.
EDIT: zo kun je de vookeuren van iTunes aanpassen naar de juiste gegevens:
In het bovenste stukje kun je de standaard lokatie wijzigen van je bibliotheek.[/quote:fdfbdef16e]
Als ik de timecapsule zou kopen,kan ik dan mijn huidige bib. naar daar kopieren en daarna van 2 veerschillende pc’s muziek toevoegen ?
Ik ben eigenlijk dj en nu staat al de muziek op de desktop bij de draaitafel.Maar als ik op verplaatsing ga draaien zou ik graag de macbook meenemen met natuurlijk daar alle muziek op.
Wie weet raad?