iTunes bijwerken

Hoi,

Ik heb even een snelle zoektocht gedaan maar heb geen oplossing kunnen vinden.

Weet er iemand hoe ik de iTunes Library kan laten bijwerken met de recentste gegevens op de Harde schijf? Iets zoals dit voor op Windows dus: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Other-AUDIO-Tools/iTunes-Library-Updater.shtml

Bedankt!

In het menu van iTunes kiezen voor "voeg toe aan bibliotheek", en wijs dan de map aan waar je mp3's in staan. Nummers die al in iTunes staan worden overgeslagen, nieuwe nummers worden toegevoegd.

Simpel. :slight_smile:

En nummers die ik heb verwijderd?

Ik denk niet dat iTunes die weghaalt. Nummers wissen is iets wat je via iTunes hoort te doen, niet vie de finder of de verkenner. iTunes is er juist om je muziek te beheren. Als je je daar ook mee gaat "bemoeien" loopt het fout...

Mijn vermoeden was dus waar. Dan zal ik mijn werkwijze moeten aanpassen. Bedankt voor de respons :)

En als je je werkwijze gaat aanpasen, onderschat de mogelijkheden van iTunes niet, het kan meer dan je denkt, ook op het gebied van bestanden sorteren...

En hou vooral de MP4 bestanden in de gaten! :wink:

Muziek sorteren? Bedoel je de 'slimme afspeellijsten' enz, want die gebruik ik al intensief :)

Het enige wat ik nog niet heb gevonden is een sleeptimer. Maar daarvoor heb ik iWannaSleep, doet zijn werk.