iTunes Blijft ruimte open houden

Niet echt een ramp maar wel raar...

Als ik iTunes geopend heb dan raakt de onderkant niet de rand van mijn scherm.
Alle andere programma’s wel. En je krijgt iTunes ook niet verder naar beneden.

Hebben meer mensen dit en waarom is dit ?

Volgens mij is dit bij mij altijd zo geweest. (ook vorige versies)

Dit heb ik ook, en ook links, rechts en aan de bovenkant. Er zitten een paar pixels ruimte tussen. Ik heb 2 schermen maar kan iTunes ook niet groter maken dan 1 scherm.

Zal wel beleid van Apple zijn.

Klopt, ik heb geprobeerd om de bounds van het venster met een Applescript aan te passen, maar het iTunes venster stopt gewoon enkele pixels vanaf de rechter en onderrand, ongeacht wat je ingeeft. De enige verklaring die ik voor kan bedenken is dat het formaat van het venster door het programma gemeten wordt inclusief de schaduwrand, welke nl. wel tot aan de onderrand doorloopt.

...

uhm jongens.. ik heb nergens last van. Ik kan mijn itunes venster overal heen halen waar ik wil.

verslepen is ook niet het probleem,

maar zet het venster helemaal linksbovenin, en probeer
hem dan naar helemaal rechtsonder te rekken, dat lukt net niet…
je houdt net een paar pixels over.

[quote:3d56370b42="unSOUND"]verslepen is ook niet het probleem,

maar zet het venster helemaal linksbovenin, en probeer
hem dan naar helemaal rechtsonder te rekken, dat lukt net niet…
je houdt net een paar pixels over.[/quote:3d56370b42]

Heja, ik zie het… maar ik denk dat dat heeft te maken met de hot corners, finder vensters en andere apple applicaties hebben dit ook… Dit zijn bepaalde richtlijnen om te voorkomen dat je met je muis in de hoek komt (want ik heb die bijvoorbeeld voor exposé dingen gebruikt)

hmm, waar mensen zich zoal mee bezig houden op een doelloze zaterdag...

Roel

[quote:faf875245e="roelboekel.nl"]hmm, waar mensen zich zoal mee bezig houden op een doelloze zaterdag...

Roel[/quote:faf875245e]

nou ik ga anders straks naar een feestje :stuck_out_tongue: