iTunes booklet uitprinten - maar hoe?

iTunes booklet uitprinten - maar hoe?

Je kan ook met een in iTunes (Store) aangeschaft CD-boekje (booklet) van de apple-store downloaden (bijv. Bij een CD van Jack Johnson). Dit is een echt CD-boekje in PDF vorm. Voor het printen krijg je dan allemaal losse velletjes wat weer niet handig is. Ik wilde het daarom impoteren in Adobe Illustrator of InDesign om er een echt boekje van te maken die je op 1 vel kunt printen.

Daarna vouwen en insteken, maar… helaas het PDF-booklet is beschermd en laat zich niet importeren! Er wordt plots een password verlangt en die weet alleen Apple MusicStore

Wie weet hier raad mee

Hoi,

Dit zijn misschien wel een paar oplossingen die je kunt proberen:

• Maak van elke pagina een schermafbeelding, en importeerd die :wink:
  • Print of bewaar het als PDF… misschien dat dat 't wachtwoord eruit haalt

Persoonlijk denk ik dat de 1e optie het makkelijkst is, en zeker weten werkt.

Mvg,
Joram

Als schermafbeelding is de resolutie wat minder maar dan kan ik eventueel wel de PDF 200% maken en dan is de schermafbeelding wat beter bij uitprinten.

Opnieuw beqaren als PDF heb ik al geprobeerd en ook daarna bleef het password me dwars zitten en kon het ook daarna niet importeren in een opmaak of tekenpakket.

Zoek eens naar password crackers die zijn er ook..dat is natuurlijk gelijk een hele andere kant op maar als ( het lukt niet altijd) dan is het denk ik wel het makkelijkst

Weet je daar een goede site van?

Het zou overigens veel beter zijn als Itunesstore het printen van zo’n PDF flexibeler zou maken. Ze hebben de stap al gemaakt een digitaal boekje mee te leveren met een iTunes-aankoop. Dus apple nog een klein stapje maar!