iTunes chrast steeds half + andere problemen.

Als ik mijn iPod Mini inplug start hij überhaupt al iTunes niet gelijk op, en ik heb niks aan de instellingen verandert qua het opstarten van iTunes bij het inpluggen. Als ik de iPod in de comp plug geeft ie (de iPod) gelijk het "Koppel niet los" symbool aan terwijl de batterij gwoon vol zit en iTunes niet aanstaat dus hij kan ook niet de liedjes uit m'n muziek bieb aan het transferen zijn.

Ik heb m’n iPod al geconfigureerd en bij apple geregistreerd, en ik heb bij iTunes eerst aangezet dat ik m’n liedjes zelf op m’n iPod zet (ipv dat ie het zelf doet, nou dan doe ik dus in m’n muziek bieb een liedje selecteren druk ik shift en trek de selectie naar beneden om meerdere liedjes te pakken, dan ga ik naar iPod mini in iTunes en druk ik Ctrl+V, dan gaat meestal het eerste liedje overzetten goed en dan loopt iTunes vast terwijl de muziek wel (meestal) door blijft spelen en dan een half uur later kan ik pas weer wat doen in iTunes. Het ligt niet aan mijn comp want die is 2.6 Ghz.

Ook moet ik steeds (doordat hij dat koppel niet los icoontje aan heeft) veilig hardware verwijderen doen en dan lukt dat ook pas de derde keer en zo duurt het dus uren om een paar liedjes erop te krijgen.

Ik heb iTunes inmiddels terug op automatisch iPod updaten gezet (door middel van muziek bieb), maar ik weet niet of het heeft geholpen.

Ik zou het erg waarderen als iemand een oplossing heeft.

mvg,

Je kan mss eens proberen om iTunes zelf terug ter herstellen of te herinstalleren als je niet weet hoe het moet in het eerste geval. Ook kan je eens proberen om je iPod te herstellen met hulp van de iPod updater. Mss dat je dan al verder zit.

grtz

Is't een pc dat je gebruikt of een mac ? Op pc met iTunes heb ik ook tijdelijk zo'n gelijkaardig probleem gehad .. En de oplossing toen was .. de virusscanner ^^ .

Ik heb iTunes al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar miss moet ik het maar nog een keer proberen...., ik heb trouwens een PC. Aub meer advies.

eeeehm... koop een mac? :lol:

Of is er iets mis met de manier waarop ik de liedjes erop zet met het kopiëren en plakken?

[lol] .....format c: :P [/lol]

[quote:5f1942c036="Mantra"]Of is er iets mis met de manier waarop ik de leidjes erop zet met het kopiëren en plakken?[/quote:5f1942c036]

Normaal gezien moet je ze gewoon maar selecteren en dan slepen naar je iPod.

iTunes wordt bij mij af en toe instabiel door mijn iPod, maar dat kan ik altijd verhelpen met Schijfhulpprogramma. Op een pc zul je natuurlijk een ander schijfreparatieprogramma moeten gebruiken.

sukses, Steven

Grappen over je PC zijn aantrekkelijk (en waarschijnlijk heeft het er ook mee te maken), maar daar schiet je weinig mee op.

Probeer zoals pietjepuk6546 voorstelt, iTunes opnieuw installeren en de iPod updater draaien.
Lukt dat ook niet als laatste de iPod volledig herstellen (zorg dat al je mp3’s op de harde schijf van je PC staan) - ook via iPod updater.