iTunes crasht als ik op "play" druk

Na de up-date van vorige week doet alles in iTunes het behalve het spelen van de songs. Zodra ik op de play knop druk crasht iTunes. Alles al geprobeerd met library's etc. maar hij blijft crashen. Wie heeft dit probleem ook, en sterker wie heeft het kunnen oplossen?

Groet!

Version: 6.0.2 (6.0.2) Build Version: 2 Project Name: iTunes Source Version: 6022301

PID: 216
Thread: 0

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
Codes: KERN_PROTECTION_FAILURE (0x0002) at 0x0000000c

heb je al geprobeerd te herstarten?/ Ik heb dit ook wel eens, maar na een herstart is het dan wel over.

Anders -> Opnieuw instaleren. Misschien heb je bij de update een bytje verkeerd gedownload. Kan altijd gebeuren.

->edit. Ik zie dat dit je eerste post is, dus welkom op het forum.

Al meerdere malen, op ander account geprobeerd etc. helaas helaas... Dank voor het welkom!

dan weet ik het niet. misschien iemand andders.

Ook opnieuw geinstalleerd etc dus da's het ook niet...

ik heb ook problemen bij itunes. sinds vandaag doet hij helemaal niets meer. ..kan niet meer opstarten. plists al weggegooid en opnieuw begonnen. njet :cry:

dan heb ik geen idee . hier geen problemen.

Opgelost! ik had (inderdaad verleden tijd) OSS 3D draaien als plug-in. Nu niet meer en hij doet het weer!!!

wat is dat voor een plugin dan??

Een mooie 3d sound uit je powerbook, maar even wachten op de update :)

kan die ook op mijn mini dan??

weet iemand dan toevallig wat ik fout doe, als ik geen verschil hoor. heb hem zelf net geinstalleerd, want het leek me wel mooi, maar hoor geen verschil als hij uit of aan staat. of ligt dat aan mijn mini.