iTunes crasht door beveilging?

Ik heb zo'n paar liedjes van m'n cd gehaald en in itunes gezet maar telkens als ik een bepaald liedje speel stopt itunes halverwege :s sommige liedjes speelt hij gewoon niet is de cd beveilig[b:0d1abb6363]d[/b:0d1abb6363] ofzo?

Misschien beschadig[b:375becd0bd]d[/b:375becd0bd]?

Dennis

Zijn nergens krassen op en ben heel voorzichtig met cd's.. strax nogs proberen opnieuw op te zetten

Welliswaar off-topic maar het moet me van het hart:

[quote:8dcbcccbc4=“iSpons”]is de cd [color=darkred:8dcbcccbc4]beveiligt[/color:8dcbcccbc4] ofzo?[/quote:8dcbcccbc4]
en

[quote:8dcbcccbc4=“dennis”]Misschien [color=darkred:8dcbcccbc4]beschadigt[/color:8dcbcccbc4]?[/quote:8dcbcccbc4]

[color=red:8dcbcccbc4][size=18:8dcbcccbc4]IS MET EEN ‘D’ !!![/size:8dcbcccbc4][/color:8dcbcccbc4]

Zelfs mijn dochter (dyslectisch, groep 8 ) weet dit. Pffff.

Het valt mij ook op dat sommige (jongere?) forumgebruikers vaak tees ipv dees schrijven. Daar moeten wij bejaarden hart tegen optreden!

Ik als jongere treed daar ook altijd rücksichtlos tegen op! Meestal bij schrijffout in email, email terug met vraag of ze niet chinees willen schrijven...

overigens is de titel van de topic ook helemaal mis. Engels met verkeerde spelling.

crached–>crashed–>crasht dus

hij stam+t

Bij deze.. :) Ik zal volgende keer eerst alles opzoeken voor ik nog iets post :wink: Veel te lang geen school meer gehad.. (klopt dit wel? :? ) nu begin ik aan alles te twijfelen :sealed:

[quote:8b3dd1fab2]Misschien beschadigT?[/quote:8b3dd1fab2]

Sorry was al laat in de avont :oops: :wink:

Dennis

Uit een andere draad: "het verbaasd me dus zo dat ..." AAAAHHHHH!

Ik verbaas me
Jij verbaast je
Hij verbaast zich
Het verbaast me
Ik ben verbaasd!

Wordt het niet tijd om een beetje af te koelen?

Als je op alle spellingsslakken zout wil strooien
heb je er een voltijdse betrekking aan.
:stuck_out_tongue:

En heb je geen tijt meer om je werk voltooit te kreigen. Maar je hebt gelijk, zit nu in de airco dus lekker cool.