Itunes deelt niet meer de volledige library

Ergens bij Itunes versie 6 is het gaan spoken. Heb op m'n G5 bijna 160 GB aan muziek. Deze staat gedeeld op het netwerk dat zowel bekabeld als draadloos is. Op alle Itunes clients is amper 81 GB aan muziek te zien. In eerste instantie ging het om muziek die na een bepaalde datum, die waarop ik Itunes geupdate heb, toegevoegd heb. Nu is er echter geen logica meer, er worden randomly bepaalde albums niet meer gedeeld. Wie zou een reden voor dit vervelende probleem weten en een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!! :mrgreen:

Het lijkt erop dat itunes tijdens de update een nieuw xml-bestand voor de library heeft aangemaakt, en je nu 2 library lijsten hebt. Probeer alle bestanden met de naam iTunes Music Library.xml te vinden, gooi ze weg en importeer je muziek opnieuw (alle muziek in de itunes map: iTunes Music). Bij het importeren wordt dan een nieuw xml-bestand aangemaakt en dan zou je alles weer moeten zien. Ik hoop dat dat het voor je oplost. Aan de 160 gig zit ik zelf nog niet, dus het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Ik zou het niet zo drastisch aanpakken. Allereerst zou ik niets weggooien, maar slechts verplaatsen naar een backup-map. Volgens mij is het niet de .xml file die je moet hebben, maar de .itl.

Klopt de iTunes bibliotheek nog wel op de G5?
Zo ja, exporteer die bibliotheek naar een xml file, en importeer die in een lege itunes bibliotheek.

Als je zeker weet dat het in versie 4 alles nog goed werkte, kun je ook in de iTunes-map de backup gebruiken die toen is gemaakt.

hmmmmm, allereerst bedanktvoor jullie reply. Ik vrees dat beide antwoorden geen uitkomst bieden, ik heb echt maar 1 XML file en een .itl file heb ik helemaal niet ( of zou het dat soms zijn? :? ) Het merkwaardige is, ik heb gisteren een progje geinstalleerd genaamd Daappelganger en kan nu zonder Itunes op de server te hebben draaien mijn Library volledig inlezen op een client, wat ook nog eens beduidend sneller gebeurd) Mogelijk nadeel maar daar ben ik nog niet uit, gisteren crashte Itunes op 2 machines en dat is me nog nooit overkomen.... :x

Keep you posted!

om ook van al die muziek te genieten hop in @

REPO RADIO: http://freeteam.nl:9000/repo.m3u

160kbs!!