iTunes dubbele liedjes

Kan je met iTunes je dubbele liedjes uit je Bibliotheek halen want als je dat manueel moet doen vergeet je er soms 1 en is dit lang werk...

Bedankt!!

Even goed kijken; Ga naar: Wijzig / Toon dubbele nummers It's a simple :lol:

je moet hier wel de recentste iTunes voor hebben

bij versie iTunes 4.7 kan je met de nieuwe functie "dubbele nummers" onder "wijzig" deze nummers bekijken en desgewenst verwijderen.

Je valt in de herhaling!!! :)

Je valt in de herhaling!!! :)

leuk dat je zo de dubbele nummers kan zien, Maar is er ook een optie om een nummer te verwijderen dat op meerdere cd's staat en als je dan een van deze cd's wilt afspelen het nummer toch nog in alle cd's voorkomt?

mmm… er moet een makkelijkere manier zijn om uit te leggen wat ik bedoel maarja :slight_smile:
Jullie snappen me wel!

Dat vraag ik mij dus ook af. Heb heel veel cd's met dubbele nummers maar ik wil wel dat elk de cd's compleet blijven. Dus het nummer 1x op de HD maar in meerdere albums. Iemand een idee???

Voor elk album een playlist maken? 1 nummer kan nl. in meerdere playlists voorkomen.

[quote:da928fa3e1="Chris Meijburg"]Voor elk album een playlist maken? 1 nummer kan nl. in meerdere playlists voorkomen.[/quote:da928fa3e1]

Ik heb 421 cd’s… Daar is geen beginnen aan!

Ik ben bang dat je dan in de XML code van je iTunes Music Library moet gaan stunten. Ik waag me er maar niet aan; dan maar wat dubbele nummers.

Ze zouden toch met een oplossing mogen komen vind ik! Ik heb 532 dubbele nummers... Das best veel vind ik! Zou toch beetje plaats schelen e

En wat ik ook een leuke optie zou vinden is dat je kan kiezen om een cd meerdere malen te repeaten, maar toch niet eindeloos… Zodat de muziek wel stopt op een bepaald moment… maar dat je de cd dan toch 3 of 4 keer gehoord hebt!

[quote:bb3d7e1aa7="chonazz"]Ze zouden toch met een oplossing mogen komen vind ik! Ik heb 532 dubbele nummers... Das best veel vind ik! Zou toch beetje plaats schelen e

En wat ik ook een leuke optie zou vinden is dat je kan kiezen om een cd meerdere malen te repeaten, maar toch niet eindeloos… Zodat de muziek wel stopt op een bepaald moment… maar dat je de cd dan toch 3 of 4 keer gehoord hebt![/quote:bb3d7e1aa7]

zet m er drie of vier keer op :stuck_out_tongue:

Kijk anders eens op volgende link :

http://www.malcolmadams.com/itunes/scripts/scripts01.php?page=4#removeduplicates