iTunes en iPad van vriend werkt niet!

Beste allemaal,

ik heb een raar iets waar ik totaal niet uitkom.
zodra ik de iPad van een kennis aan mijn iMac/iTunes hangt geeft deze 2 optie’s, 1-configureer als nieuwe iPad, 2-plaats een reserve kopie van mijn iPad terug…beide wil ik niet, is natuurlijk de iPad van een kennis.
Ik moet toch gewoon via mijn iMac/iTunes naar zijn iPad kunnen gaan om wat toe te voegen?

Ik kom hier echt niet uit, zouden jullie mij wat op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Wat wil je dan precies toevoegen op die iPad?

Wat films en foto’s.

Volgens mij moet je op de iPad bij iCloud instellingen, iCloud reserve kopie uitzetten.
Als je de iPad dan weer opnieuw connect met de computer en iTunes, zou het opgelost moeten zijn.

Maar ik moet toch elke willekeurig iPad aan mijn Mac kunnen hangen zonder dat er gevraagd word om een reserve kopie van mijn ipad te maken of te configureren als een nieuwe?

ik krijg steeds dit, zie geen andere mogelijkheid.

Oplossing van sjonnie helpt helaas niet

Volgens mij krijg je een keuze menu als je op configureer als nieuwe iPad klikt. Daarin ook de mogelijkheid om een reserve kopie te maken

Thanks sjonnie.

Maar het is geennieuwe ipad, een ipad van een kennis, en een reserve kopie van mijn ipad willen we natuurlijk al helemaal niet op die van haar hebben.
Ik snap er niks van

Dat lukt gewoon niet, voor je iets kan toevoegen op die iPad zal hij verbonden moeten zijn met je iTunes, en dat kaan alleen door hem te configureren als nieuw of een reserve kopie terug te zetten. Een onbekende iPad kan je niet aan je iTunes hangen om zomaar iets toe te voegen.

Thanks Pete,

Wat ik dan niet snap is het volgende, ik log op iTunes wel in met de gegevens van mijn kennis, mijn ipad/gegevens zijn dan uitgelogd.

En waarom gebruik je dan geen AirDrop? Is daarvoor bedoeld.

[quote=harry123 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/itunes-en-ipad-van-vriend-werkt-niet/#post-2985218 time=1469911117]Thanks Pete,

Wat ik dan niet snap is het volgende, ik log op iTunes wel in met de gegevens van mijn kennis, mijn ipad/gegevens zijn dan uitgelogd.[/quote]

Ja, maar de inhoud van zijn iTunes staat niet op jou iMac.

Misschien werkt het als je een nieuwe lege account aanmaakt op je mac.

Ook nuet… De iPad is gekoppeld aan èèn bibliotheek, die van je kennis.