itunes en printen

ik heb onlangs bij itunes shop de newste cd van bocelli aangeschaft. ging allemaal prima en snel. maar hoe kan ik de hoes (links onder weergegeven ] afdrukken... of kan ik alleen de lijst printen en geen foto

dank/grt ruud

Dat gaat als volgt. Selecteer de afspeellijst of in bibliotheerk het gewenste album en bij archief kies druk af. Je kunt dan vervolgens een cd inlegvel afdrukken met een bepaald thema. Die kun je kiezen als je ze uitklapt. Suc6

Je kunt simpelweg printen door appeltje P en daarna de keuze te maken tussen tekst of mozaiek (met plaatje) en nog andere variaties. Erg handig en ietwat beperkt. Maar zo zal het je lukken om het hoesje + lijst nummers uit te printen.

Erg leuk programmatje is Sova, laad (indien mogelijk) alle coverart van internet, en fungeert ook nog eens als een soort van mini controler voor iTunes, en laat ook nog de mogelijk heid open om je album op het bureaublad te projecteren.

Thabo

dank allen, re Sova programaa...heb je ook een web-link om dit te stukje sotfware te bemachtigen

grtz rd

volgens mij het makkelijkst via http://www.versiontracker.com/macosx/

Thabo

Sova is niet te vinden op Versiontracker.com. Is er nog een andere link?