iTunes geeft bij installeren update vreemde foutmelding

ik wil de update voor iTunes installeren (6.0.3) en krijg dan na een tijdje de volgende foutmelding:

het CAB-bestand iTunes.cab dat vereist is voor deze installatie, is beschadigd en kan niet worden gebruikt.

hebben jullie dit ook al gezien of is het weer eens een typische windows kwaal?? :evil: :evil:

ligt volgens mij aan de setup die op de site van apple staat, heb hem namelijk ook al paar keer opnieuw opgestart en opnieuw gedownload…

das het ergste nog niet, maar het enige wat ik kan kiezen is opnieuw (dan doetie t nog steeds niet) of annuleren, waardoor je de hele installatie ongedaan maakt.

nu kan ik iTunes nergens meer terugvinden op mn pc… ben dus een beetje bang dat ik al mijn muziek (verdeeld over 100.000 mapjes en submapjes) en afspeellijsten weer opnieuw kan gaan importeren/aanmaken… :cry:

kan iemand mij vertellen hoe ik dit op moet lossen??

[quote:922f21be43="loisjuh"]

nu kan ik iTunes nergens meer terugvinden op mn pc… ben dus een beetje bang dat ik al mijn muziek (verdeeld over 100.000 mapjes en submapjes) en afspeellijsten weer opnieuw kan gaan importeren/aanmaken… :cry:
[/quote:922f21be43]

normaal vind je jouw muziek terug in een mapje in de map “mijn muziek”. Mss even zoeken op een of andere artiest die je in je bibliotheek had staan en kijken of je dat vind.

Je probleem met itunes kan ik helaas niet oplossen