iTunes geeft muziek vervormd weer

Beste mede Mac-ers,

Ik dacht eerst nog dat het aan de AIF bestandjes lag die ik vanuit PT in iTunes afspeelde, maar het blijkt dat ook andere muziek vervormd wordt afgedraaid.

Soms gaat het een tijdje goed, waarna na een tijdje de vervorming optreedt en andere keren is het van meet af aan pet.

Iemand een soortgelijke ervaring en/of oplossing? Nog niet eerder zoiets gehad met iTunes.

Groet,

André.

Illegaal gedownloade liedjes kunnen vervormd zijn, dit ligt niet aan itunes.in het begin van het lied spelen ze goed af maar dan zijn ze misvormd. Volgens mij zijn het de platenbazen zelf die zulke liedjes online zetten. Probeer dus is een originele cd of itms song.greetz

Nee, het is ook met eigen muziek en bijvoorbeeld sound effects. Ik ga denk ik maar herinstalleren. Niet gewend dit soort ongein met Mac.

Heb je misschien je EQ aan? (Of ik snap het probleem niet) maar ik weet wel dat die nog wel is de boel niet zo best laten klinken.

Ja, die had ik wel aan, maar daar had ik voorheen geen probleem mee. Heb de "storingsversie" inmiddels verwijdert en laat weten hoe het na de herinstallatie gaat.

Afkloppen misschien, maar na de herinstallatie werkt iTunes weer als vanouds!