iTunes gehuurde film

Hee!

Kort vraagje. Ik heb net een film gehuurd op mijn iPad mini. Nu weet ik dat het mogelijk is om een film die ik gehuurd heb op iTunes (Mac), over te zetten naar een iDevice. Maar ben ik begonnen op de iPad en kan geen manier vinden hoe ik de gehuurde film op mijn Mac krijg.

Als ik de film op mijn Mac opnieuw wil huren komt er een melding: 'U heeft deze film al gehuurd, weet u zeker dat u deze film nog een keer wilt huren?'. Ik denk niet dat het de bedoeling is om twee keer €4,99 uit te geven om de film op mijn Mac te kunnen zien.

Iemand enig idee?

Cheers,
Mischa

Met iExplorer moet je er sowieso bij kunnen. Via iTunes gaat het niet lukken denk ik.

iExplorer loopt jammergenoeg direct vast als ik probeer de gehuurde film, in de map purchases, (.m4v) te exporteren naar bijvoorbeeld mijn bureaublad. Het programma kopen vind ik een beetje zonde van m'n geld.

http://support.apple.com/kb/HT1657?viewlocale=nl_NL

[quote]
Als u een huurfilm downloadt op uw computer: u kunt deze overzetten naar een apparaat zoals uw Apple TV (1e generatie), iPhone, iPad of iPod als het een film in Standard Definition is (films in HD kunnen alleen op uw computer, iPad, iPhone 4 of hoger, iPod touch (4e generatie of hoger) of Apple TV worden afgespeeld). Als u de film verplaatst van uw computer naar een apparaat, verdwijnt de film uit de iTunes-bibliotheek van uw computer. Tijdens de huurperiode kunt u de film zo vaak verplaatsen tussen apparaten als u wilt maar de film kan maar op één apparaat tegelijk worden bewaard.

Als u een huurfilm op uw iPhone 4 of hoger, iPad, iPod touch (4e generatie of hoger) of Apple TV downloadt: u kunt de film niet verplaatsen naar een ander apparaat of computer.
[/quote]

Ah, merci! Toch maar op m'n iPad gekeken net.