[iTunes] gewiste afspeellijst terughalen?

In mijn verwoede pogingen om alles slim in plaats van statisch te maken heb ik een afspeellijst die statisch is, maar ook alleen maar statisch kan blijven gewist.... er is zeker geen mogelijkheid om deze terug te halen he?

Niet dat ik deze nou zoveel gebruikte, maar toch… zonde dat die weg is :stuck_out_tongue:

ik moet natuurlijk weer zonodig met apple+backspace werken in plaats van alleen backspace (want dan vraag ie om bevestiging!! :@)

goed roeland, heeeeeeeeeeel goed.

*(&%(^&%(%^&

:smiley:

Jammer joh... helaas kun je die met geen mogelijkheid meer terugkrijgen... ;)

*(&*^(&*(&%^*(^&%

iets van 500 verzamelde nummers in die lijst ofzo! maar goed… nu ik echt de kracht van slimme lijsten heb ontdekt valt het ook wel mee… he… misschien kan ik wel iets met aanmaak data doen ofzo!

snel kijken!

hmm... met "toegevoegd" moet ik het meeste kunnen reproduceren

toch vreemd dat diit in internet dingen staat… ik zou toch echt zweren dat ik bij iApps zat

:s

Ik heb het ook een keer gehad, weet niet of je een iPod hebt, als je die hebt en nog niet hebt gesynct, dan kun je de afspeellijst gewoon aan een On the go lijst toevoegen, en dan synchroniseren met iTunes.

Ik ben al zo vaak afspeellijsten kwijtgeraakt (meestal door stomme akties van mezelf) dat ik ze niet eens meer gebruik. :-P

Ik werk nog uitsluitend met “Smart Playlists”, omdat je deze makkelijk weer kan herstellen bij een nieuwe installatie enzo. Neem gewoon een veld wat je toch nooit gebruikt (bij mij is dat composer) en zet daar gewoon vreemde tekens in (zoals ± § $ @ #) welke je vervolgens meer in een smart-playlist laat zoeken. Werkt prima.