iTunes heeft kolom prijs (OPGELOST)

iTunes heeft bij mij opeens een kolom prijs. Die kolom staat als derde in de rij, dus na tracknummer en songname. Ik krijg hem via de weergave opties niet weg, want daar staat hij niet bij. Ook kan ik de kolom niet resizen.

Hoe kom ik hier vanaf?

in voorkeuren van iTunes klik je op deel en daarin ontvink je toon iTunes music store....

Je kan dat verschuiven. Die Aqua balk waar Nummer, Artiest en Tijd staat kan je bewegen en neerzetten op de gewenste plek.

Ten eerste dank voor het de tip in het deel-venster. Je zette me op het spoor. Het was omdat er een preview van een nummer uit de music store in mijn iTunes bibliotheek stond. Toen ik dat weghaalde was ook de kolom prijs verdwenen.

Ten tweede, verschuiven was het probleem niet, je kunt hem niet resizen…

Dat is nu trouwens niet meer nodig, ik heb de kolom snel weggehaald. Het doet me er veel te veel aan herinneren dat het nog geen oktober is…

Ik heb zin in de musicstore…

Leuk voorproefje op macosx trouwens.

ja, ik heb ook wel zin in de music store...het leuke is vooral dat nummers daar (soms al) erg snel te vinden zijn en dat er speciale tracks voor worden opgenomen...ik had een paar jaar geleden niet kunnen vermoeden dat ik dit euk zou gaan vinden (hetzelfde geldt overigens voor de iPod...) :)