iTunes icoontjes veroveren mijn Mac!

Ineens hebben alle .sit bestanden een iTunes .mp3 icoontje... Ik vroeg me al af hoe dit kwam tot ik daarnet van de ene verbazing in de andere viel. Een .psd bestand dat al enkele uren op mijn bureau blad stond, heeft opeens het icoontje van een cd met de groene iTunes nootjes erop. (Ik had wel net een paar cd's geïmporteerd :? ) Ik hoopte dat dit icoontje zou weg gaan als ik het in een andere map zette, maar ook daar blijft het nog steeds het cd icoontje hebben. De bestanden worden wel met het juiste programma geopend...

Ik draai Mac OS X 10.3.6

Is een Finder bug. Je kan proberen de Finder te herstarten, ofwel de hele computer de rebooten. Het lijkt wel Windows :) Apple moet dit toch eens fixen.

[quote:0f2159cf3e="colpolyp"]Is een Finder bug. Je kan proberen de Finder te herstarten, ofwel de hele computer de rebooten. Het lijkt wel Windows :) Apple moet dit toch eens fixen.[/quote:0f2159cf3e]

Mercikes! Een Finder restart volstond al…

Ik heb dit ook gehad ... Heel creepy. Heb ze allemaal handmatig veranderd (mocht ik eigenlijk niet doen ...) schijf-EHBO laten lopen (1ste keer in 4maanden), die vond veel fouten, en herstelde ze. nu geen problemen meer ondervonden ...